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Backhaus, Klaus
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Wilken, Robert
9
Blechschmidt, Boris
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Funke, Stephan
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Koch, Matthias
3
Sichtmann, Christina
3
Voeth, Markus
3
Büschken, Joachim
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Eisenbeiss, Maik
2
Hilker, Jörg
2
Köhl, Thomas
2
Lügger, Kai
2
Werthschulte, Holger
2
Assmann, Georg
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Aufderheide, Detlef
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Baxter, Roger
1
Belz, Christian
1
Bilschken, Joachim
1
Bongartz, Michael
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Brzoska, Lars
1
Cornelißen, Markus
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Diamantopoulos, Adamantios
1
Doorn, Jenny van
1
Dost, Florian
1
Durand, Aurélia
1
Eisenbeiß, Maik
1
Eschweiler, Maurice
1
Freund, Philipp Alexander
1
Geiger, Ingmar
1
Hammerschmidt, Maik
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Hartwig, Karl-Hans
1
Hillig, Thomas
1
Homburg, Christian
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Jacob, Frank
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Kirsch, Hans-Jürgen
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Kleinaltenkamp, Michael
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Lee, Yeonhee
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Lilien, Gary
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Meffert, Heribert
1
Muehlfeld, Katrin
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Die Betriebswirtschaft : DBW
7
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
3
Journal of business economics : JBE
3
Die Wirtschaftsprüfung : WPg ; der Berater der Wirtschaft ; betriebswirtschaftliches Archiv und Fachorgan für das wirtschaftliche Prüfungs- und Treuhandwesen
2
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
2
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
2
Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
2
Akzente
1
British journal of management : BJM
1
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
1
International business review : the official journal of the European International Business Academy
1
Journal of advertising research
1
Journal of business research : JBR
1
Journal of business-to-business marketing
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Kostenrechnungs-Praxis : krp ; Zeitschrift für Controlling, Accounting & System-Anwendungen
1
Management decision : MD
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Operations research, Management science : OR MS ; the international literature digest
1
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Zeitschrift Führung + Organisation : ZfO
1
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362
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95
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9
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3
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1
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1
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1
An empirical comparison of methods to measure willingness to pay by examining the hypothetical bias
Backhaus, Klaus
;
Wilken, Robert
;
Voeth, Markus
; …
- In:
International journal of market research : JMRS ; the …
47
(
2005
)
5
,
pp. 543-562
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006691781
Saved in:
2
Conjoint-Analyse versus Direkte Preisabfrage zur Erhebung von Zahlungsbereitschaften
Backhaus, Klaus
;
Voeth, Markus
;
Sichtmann, Christina
; …
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
65
(
2005
)
5
,
pp. 439-457
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006811067
Saved in:
3
Predicting purchase decisions with different conjoint analysis methods: a Monte Carlo simulation
Backhaus, Klaus
;
Hillig, Thomas
;
Wilken, Robert
- In:
International journal of market research : JMRS ; the …
49
(
2007
)
3
,
pp. 341-364
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007756771
Saved in:
4
Innovation and performance outcomes of market information collection efforts: The role of top management team involvement
Wilken, Robert
;
Cornelißen, Markus
;
Backhaus, Klaus
; …
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
27
(
2010
)
1
,
pp. 33-44
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008384646
Saved in:
5
The bonding effects of relationship value and switching costs in industrial buyer–seller relationships: An investigation into role differences
Geiger, Ingmar
;
Durand, Aurélia
;
Saab, Samy
; …
- In:
Industrial marketing management : the international …
41
(
2012
)
1
,
pp. 82-94
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009830718
Saved in:
6
Estimating Willingness‐to‐pay with Choice‐based Conjoint Analysis – Can Consumer Characteristics Explain Variations in Accuracy?
Sichtmann, Christina
;
Wilken, Robert
;
Diamantopoulos, …
- In:
British journal of management : BJM
22
(
2011
)
4
,
pp. 628-646
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009798722
Saved in:
7
The ambiguous role of cultural moderators in intercultural business negotiations
Wilken, Robert
;
Jacob, Frank
;
Prime, Nathalie
- In:
International business review : the official journal of …
22
(
2013
)
4
,
pp. 736-753
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010105151
Saved in:
8
Measuring willingness to pay as a range, revisited: When should we care?
Dost, Florian
;
Wilken, Robert
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
29
(
2012
)
2
,
pp. 148-167
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009983811
Saved in:
9
Der Einfluss von Stimmungen auf die Zahlungsbereitschaft.
Schneider, Helmut
;
Wilken, Robert
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
33
(
2011
)
1
,
pp. 32-46
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008996691
Saved in:
10
Methoden zur Lösung grundlegender Probleme der Datenqualität in DEA-basierten Effizienzanalysen
Hammerschmidt, Maik
;
Wilken, Robert
;
Staat, Matthias
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
69
(
2009
)
2
,
pp. 289
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008238685
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