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Baumgarth, Carsten
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Henseler, Jörg
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Evanschitzky, Heiner
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Haenlein, Michael
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Reinartz, Werner
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Schmidt, Marco
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Aa, Zanna van der
1
Armstrong, J.Scott
1
Bloemer, José
1
Boltz, Dirk-Mario
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Coelho, Pedro S.
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Eggert, Andreas
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Freter, Hermann
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Freter, Herrmann
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Furrer, Olivier
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Garnefeld, Ina
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Haase, Nora
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Hammedi, Wafa
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Hansjosten, Ursula
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Hillenbrand, Carola
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Hollmann, Sabine
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Hubbard, Raymond
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Kastner, Olga Louisa
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Money, Kevin
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Quinke, Christine
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Rath, Johannes
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Reifenrath, Hans-Dieter
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Riel, Allard C.R. van
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Roemer, Ellen
1
Schulze, Kristina
1
Semeijn, Janjaap
1
Tjemkes, Brian
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da Camara, Nuno
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Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
7
Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis
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Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
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European journal of marketing : EJM
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International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
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Journal of business research : JBR
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Long range planning : LRP ; international journal of strategic management
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Der Markt : international journal of marketing
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Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
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International journal of arts management
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Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
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Journal of business market management : jbm
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Journal of marketing communications
1
Journal of marketing management : MM
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Journal of the Academy of Marketing Science
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Management decision : MD
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
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Marketing-Journal : ein Magazin der Produktfamilie W & V ; Erfahrung. Wissen. Kompetenz
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Medienwirtschaft : MW ; Zeitschrift für Medienmanagement und Medienökonomie ; Buch, Zeitung, Zeitschrift, Radio, Fernsehen, Online
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The journal of product & brand management
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The journal of supply chain management : a global review of purchasing and supply
1
Umweltwirtschaftsforum : UWF
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Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
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ECONIS (ZBW)
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USB Cologne (EcoSocSci)
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2
USB Cologne (business full texts)
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1
Erfolgsfaktorenforschung im Markenbereich : Konzept, Entwicklung und kritische Reflexion
Baumgarth, Carsten
- In:
Der Markt : international journal of marketing
46
(
2007
)
3
,
pp. 99-114
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009853313
Saved in:
2
Markenorientierung von Medien : Konzept, Ausprägung und Erfolgsbeitrag am Beispiel von Fachzeitschriften
Baumgarth, Carsten
- In:
Medienwirtschaft : MW ; Zeitschrift für …
4
(
2007
)
3
,
pp. 6-17
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009853655
Saved in:
3
Brand orientation of museums : model and empirical results
Baumgarth, Carsten
- In:
International journal of arts management
11
(
2008/09
)
3
,
pp. 30-45
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009894187
Saved in:
4
Integrated model of marketing quality (MARKET-Q) in the b-to-b sector
Baumgarth, Carsten
- In:
Journal of business market management : jbm
2
(
2008
)
1
,
pp. 41-57
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009060655
Saved in:
5
Who Owns the Customer? Disentangling Customer Loyalty in Indirect Distribution Channels
Eggert, Andreas
;
Henseler, Jörg
;
Hollmann, Sabine
- In:
The journal of supply chain management : a global …
48
(
2012
)
2
,
pp. 75-93
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009962491
Saved in:
6
Why generalized structured component analysis is not universally preferable to structural equation modeling
Henseler, Jörg
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
40
(
2012
)
3
,
pp. 402-414
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009845002
Saved in:
7
Creating customer loyalty through service customization
Coelho, Pedro S.
;
Henseler, Jörg
- In:
European journal of marketing : EJM
46
(
2012
)
3
,
pp. 331-357
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009846066
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8
Customer-Care-Center-Qualität : Messung und Nutzung
Aa, Zanna van der
;
Bloemer, José
;
Henseler, Jörg
; …
- In:
Marketing Review St. Gallen : die neue …
30
(
2013
)
3
,
pp. 16-24
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010145963
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9
Wissenschaftliche Beiträge - Einführung in die PLS-Pfadmodellierung
Henseler, Jörg
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
34
(
2005
)
2
,
pp. 70-75
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007440687
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10
An empirical comparison of the efficacy of covariance-based and variance-based SEM
Reinartz, Werner
;
Haenlein, Michael
;
Henseler, Jörg
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
26
(
2009
)
4
,
pp. 332-344
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008324623
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