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Undetermined
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Article
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Aufsatz im Buch
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Book section
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Graue Literatur
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6
Arbeitspapier
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Working Paper
5
Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
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Aufsatzsammlung
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Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
1
Systematic review
1
Übersichtsarbeit
1
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Language
All
English
18
German
16
Author
All
Huber, Frank
34
Herrmann, Andreas
22
Gustafsson, Anders
14
Regier, Stefanie
5
Meyer, Frederik
4
Bauer, Hans H.
3
Schmidt-Gallas, Dirk
3
Matthes, Isabel
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Andratschke, Nadine
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Buschlinger, Florian
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Eisenberg, Diana
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Luther, Christoph
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Riesenbeck, Hajo
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Sattler, Henrik
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Schaul, Thomas
1
Steiner, Michael
1
Szelig, Antonia
1
Vetter, Vanessa
1
Vollhardt, Kai
1
Vollmann, Stefan
1
Wricke, Martin
1
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Institution
All
Center of Market Oriented Product and Production Management
1
Johannes Gutenberg-Universität Mainz
1
Published in...
All
Conjoint measurement : methods and applications
8
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / P / Center of Market-Oriented Product and Production Management
6
Conjoint measurement : methods and applications ; with 91 tables
3
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
2
Conjointanalyse : Methoden - Anwendungen - Praxisbeispiele
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven
1
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
1
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
1
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
1
Journal of business economics : JBE
1
Neue Entwicklungen in der Marktforschung
1
Reihe: Marketing : MAR
1
SpringerLink / Bücher
1
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Source
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ECONIS (ZBW)
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1
Bauchentscheidung?! : die Rolle der persönlichen Stimmung auf das Entscheidungsverhalten von Konsumenten
Huber, Frank
;
Meyer, Frederik
;
Buschlinger, Florian
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010260166
Saved in:
2
"Mittendrin statt nur dabei" : Erfolgsfaktoren der Kundenintegration in den Design- und Entwicklungsprozess
Huber, Frank
;
Meyer, Frederik
;
Matthes, Isabel
;
Luther, …
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003794601
Saved in:
3
Brand the bank : der Einfluss der Dienstleistungsmarke beim Direct Banking ; eine conjointanalytische Studie
Huber, Frank
;
Meyer, Frederik
;
Vollmann, Stefan
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003853857
Saved in:
4
Wofür, wie viel, an wen? : die nutzenoptimale Spende aus Konsumentensicht ; eine conjointanalytische Studie
Huber, Frank
;
Meyer, Frederik
;
Vetter, Vanessa
; …
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003741856
Saved in:
5
Conjoint analysis as an instrument of market research practice
Gustafsson, Anders
;
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 5-45)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001444653
Saved in:
6
On the influence of the evaluation methods in conjoint design - some empirical results
Huber, Frank
;
Herrmann, Andreas
;
Gustafsson, Anders
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 183-208)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001444700
Saved in:
7
Adaptive conjoint analysis: understanding the methodology and assessing reliability and validity
Herrmann, Andreas
;
Schmidt-Gallas, Dirk
;
Huber, Frank
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 253-277)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001444711
Saved in:
8
Conjoint measurement : methods and applications
Gustafsson, Anders
(
contributor
); …
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001402990
Saved in:
9
Conjoint measurement : methods and applications
Gustafsson, Anders
(
ed.
);
Herrmann, Andreas
(
contributor
); …
-
2001
-
2. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001593247
Saved in:
10
Ein Ansatz zur gewinnmaximalen Produktgestaltung auf Basis des Plattformkonzepts
Riesenbeck, Hajo
;
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
- In:
Journal of business economics : JBE
71
(
2001
)
7
,
pp. 827-847
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001595995
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