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Marketing management
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Aufsatzsammlung
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Thesis
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Homburg, Christian
43
Luo, Xueming
10
Fürst, Andreas
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Wieseke, Jan
8
Klarmann, Martin
5
Stock-Homburg, Ruth
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Hoyer, Wayne D.
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Allmann, Jan
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Prigge, Jana-Kristin
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Bamberger, Boas
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Jozic, Danijel
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Klenk, Peter
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Koschate-Fischer, Nicole
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Kretzer, Max
1
Kuehnl, Christina
1
Kühnl, Christina
1
Lehnert, Leon
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Schnurr, Phoebe
1
Schäfer, Heiko
1
Sieben, Frank
1
Werner, Harald
1
Wiegner, Christian M.
1
Wielgos, Dominik M.
1
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All
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
8
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
7
Journal of marketing
5
Journal of the Academy of Marketing Science
4
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
3
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
2
Gabler Edition Wissenschaft
1
Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
1
Journal of Business Research
1
Journal of business research : JBR
1
Journal of marketing research : JMR
1
Kompetenz in Wissenschaft & Management
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Psychology & marketing
1
Vertrieb : Verkäufer führen - Umsatz machen
1
Vertriebssteuerung in der Finanzdienstleistungsindustrie
1
Wissenschaft & Praxis
1
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ECONIS (ZBW)
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Customer experience management : toward implementing an evolving marketing concept
Homburg, Christian
;
Jozic, Danijel
;
Kuehnl, Christina
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
45
(
2017
)
3
,
pp. 377-401
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011684998
Saved in:
2
A customer perspective on product eliminations : how the removal of products affects customers and business relationships
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
;
Prigge, Jana-Kristin
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
38
(
2010
)
5
,
pp. 531-549
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008746859
Saved in:
3
Willkommen zurück! : Kundenrückgewinnung
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
;
Sieben, Frank
- In:
Vertrieb : Verkäufer führen - Umsatz machen
,
(pp. 58-66)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003841344
Saved in:
4
How organizational complaint handling: drives customer loyalty : an analysis of the mechanistic and the organic approach
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002897805
Saved in:
5
Überblick über die Messung von Kundenzufriedenheit und Kundenbindung
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
- In:
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und …
,
(pp. 607-642)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003597794
Saved in:
6
A customer perspective on product eliminations : how the removal of products affects customers and business relationships
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
;
Prigge, Jana-Kristin
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013430760
Saved in:
7
Beschwerdemanagement : Gestaltung und Erfolgsauswirkungen
Fürst, Andreas
-
2005
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003139129
Saved in:
8
Verfahren zur Messung der Kundenzufriedenheit im Überblick
Fürst, Andreas
- In:
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
,
(pp. 123-153)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009316700
Saved in:
9
Empathy at the heart of customer experience : a holistic framework for understanding and enhancing consumer empathy through the lens of customer experience
Lehnert, Leon
;
Kühnl, Christina
-
2025
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015373072
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10
Effektivität und Effizienz der Gestaltung des Beschwerdemanagements : eine empirische Analyse
Fürst, Andreas
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
30
(
2008
)
1
,
pp. 29-45
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003644629
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