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Business technologies in contemporary organizations : adoption, assimilation, and institutionalization
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Achieving competitive advantage through quality management
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Developments in the call centre industry : analysis, changes, and challenges
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Economics & management series
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Employment relationships : new models of white-collar work
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Innovations and challenges in human resource management for HR4.0
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Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
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LISS 2012 ; Vol. 1
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Les cahiers du GERAD
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Managing emerging technologies and organizational transformation in Asia : a casebook
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Neue Herausforderungen an das Dienstleistungsmarketing
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Strategic information systems ; Vol. 1
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Trust and communication : findings and implications of trust research
1
World class applications of Six Sigma : [real world examples of success]
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Tensions raised by TQM demands upon work design in technologically controlled environments : the case of a call centre
Sá, Patrícia Moura
;
Pinto de Sá, Ana Cristina
- In:
Achieving competitive advantage through quality management
,
(pp. 253-264)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011300804
Saved in:
2
The power of pride : antecedents and consequences of pride among frontline employees
Krämer, Tobias
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011312793
Saved in:
3
Kundenzufriedenheitsmessung für die Beratungsleistungen eines Call Centers
Arzenheimer, Marc
;
Hippner, Hajo
- In:
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
,
(pp. 213-235)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001497370
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4
Zielgruppenübergreifendes Qualitätsmanagement von Customer Interaction Centern - Ergebnisse einer branchenübergreifenden Benchmarkingstudie
Kantsperger, Roland
;
Wilkoszewski, Alexander
- In:
Dienstleistungsmarketing : Impulse für Forschung und …
,
(pp. 241-260)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002767951
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5
Die Unternehmensreputation im Call Center Kontext aus Auftraggeberperspektive
Bayer, Christopher
- In:
Beiträge zur Dienstleistungsmarketing-Forschung : …
,
(pp. 175-197)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009307369
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Mehrstufige Modelle stimmlicher Merkmale zur automatischen KI-basierten Bewertung von Callcenter-Gesprächen : Abstract
Walter, Mathias
- In:
Beiträge zum 16. Interuniversitären …
,
(pp. 63)
.
2012
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In the pursuit of quality and quantity : the competing demands in call centers
Wilk, Steffanie L.
- In:
Employment relationships : new models of white-collar work
,
(pp. 112-141)
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2008
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Mitarbeiterstolz im Call Center : eine theoretisch-konzeptionelle Betrachtung auf Basis der Affective Events Theory AET
Gouthier, Matthias H.J.
- In:
Neue Herausforderungen an das Dienstleistungsmarketing
,
(pp. 145-159)
.
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German call centres between service orientation an efficiency : "the polyphony of telephony"
Weinkopf, Claudia
- In:
Developments in the call centre industry : analysis, …
,
(pp. 58-74)
.
2006
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A logistic regressionand linear programming approach for multi-skill staffing optimization in call centers
Thuy Anh Ta
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