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Theory
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Article in journal
Hochschulschrift
Aufsatz in Zeitschrift
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Aufsatz im Buch
1,972
Book section
1,972
Graue Literatur
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Non-commercial literature
1,044
Thesis
596
Working Paper
555
Arbeitspapier
552
Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
426
Lehrbuch
281
Textbook
252
Bibliografie enthalten
241
Bibliography included
241
Aufsatzsammlung
220
Konferenzschrift
179
Case study
167
Fallstudie
167
Conference proceedings
125
Handbook
69
Handbuch
69
Statistik
66
Reprint
64
Statistics
61
Glossar enthalten
53
Glossary included
53
Conference paper
48
Konferenzbeitrag
48
Forschungsbericht
41
Mehrbändiges Werk
40
Multi-volume publication
40
Amtsdruckschrift
32
Government document
32
Ratgeber
30
Festschrift
29
Guidebook
27
Market information
23
Marktinformation
23
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1
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Hruschka, Harald
16
Dolnicar, Sara
11
Herrmann, Andreas
11
Apostolou, Barbara
10
Gierl, Heribert
10
Sarstedt, Marko
10
Belk, Russell W.
9
Decker, Reinhold
9
Hassell, John M.
9
Albers, Sönke
8
Baumgartner, Hans
8
Bradlow, Eric T.
8
DeSarbo, Wayne
8
Dorminey, Jack W.
8
Eisend, Martin
8
Hair, Joseph F.
8
Helm, Roland
8
Lee, Nick
8
Viswanathan, Madhu
8
Walsh, Gianfranco
8
Weijters, Bert
8
Grewal, Rajdeep
7
Homburg, Christian
7
Kamakura, Wagner A.
7
Malhotra, Naresh K.
7
Roberts, John H.
7
Schillewaert, Niels
7
Steiner, Winfried J.
7
Wildner, Raimund
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Allenby, Greg M.
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Arbaugh, J. B.
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Bauer, Hans H.
6
Du, Rex Yuxing
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Grün, Bettina
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Holbrook, Morris B.
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Jong, Martijn G. de
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Krafft, Manfred
6
Matzler, Kurt
6
Nunan, Daniel
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Ofek, Elie
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
6
Europäische Kommission
3
Friedrich-Schiller-Universität Jena
3
Fördergesellschaft Produktmarketing
3
Verlag Dr. Kovač
3
Academy of Marketing
2
Julius-Maximilians-Universität Würzburg
2
Karlsruher Institut für Technologie
2
Universität Mannheim
2
Academy of Marketing / Conference <48., 2015, Limerick, Shannon>
1
Academy of Marketing / Conference <49., 2016, Newcastle-upon-Tyne>
1
American Marketing Association / Task Force on the Development of Marketing Thought
1
Association for Consumer Research / North American Conference <2015, New Orleans, La.>
1
Deutsche Gesellschaft für Hauswirtschaft / Fachausschuß Strukturwandel
1
Deutsches Institut für Normung
1
Deutschland / Bundesamt für Bauwesen und Raumordnung
1
Deutschland / Bundeswehr / Universität Hamburg
1
Dr. Rainer Hampp <Firma>
1
Eric Cuvillier <Firma>
1
Europäischer Wirtschafts- und Sozialausschuss
1
Fraunhofer-Center für Maritime Logistik und Dienstleistungen
1
Fraunhofer-Institut für Produktionstechnologie IPT
1
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
1
Institut für Absatzwirtschaft <München>
1
Institut für Arbeitsmarkt- und Berufsforschung / Projektgruppe Betriebspanel
1
Logos Verlag Berlin
1
Nomos Verlagsgesellschaft
1
Otto-Friedrich-Universität Bamberg
1
Peter Lang GmbH
1
RWTH Aachen
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Technische Universität Braunschweig
1
Technische Universität Hamburg
1
Technische Universität Hamburg-Harburg / Institut für Maritime Logistik
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Universität Bremen
1
Universität Duisburg-Essen
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Universität Erfurt <1994-> / Erziehungswissenschaftliche Fakultät
1
Universität Hohenheim / Institut für Landwirtschaftliche Betriebslehre
1
Universität Paderborn
1
Universität Potsdam
1
Universität Regensburg / Institut für Betriebswirtschaftslehre
1
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Journal of marketing research : JMR
173
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
100
Journal of business research : JBR
93
Journal of education for business
83
Qualitative market research : an international journal
74
Journal of the Academy of Marketing Science
60
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
54
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
52
Journal of marketing education : JME
51
The international journal of management education
49
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
45
Marketing letters : a journal of research in marketing
45
Gabler Edition Wissenschaft
43
Journal of marketing management : MM
43
Europäische Hochschulschriften / 5
40
Marketing : ZFP ; journal of research and management
39
International journal of market research
38
Journal of consumer behaviour : an international research review
33
Journal of business economics : JBE
31
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
31
The marketing review
30
International journal of forecasting
28
Journal of management education : a publication of the Organizational Behavior Teaching Society
27
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
25
Journal of advertising research
25
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
25
Journal of teaching in international business
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International journal of business information systems : IJBIS
23
Journal of accounting education
23
Journal of retailing and consumer services
23
Technological forecasting & social change : an international journal
22
Die Betriebswirtschaft : DBW
20
Journal of marketing
20
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
20
The journal of economic education
20
International journal of learning and change : IJLC
19
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
19
Journal of management education : the official publication of the Organizational Behavior Teaching Society
19
Australasian marketing journal
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Marketing intelligence & planning
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Developing and teaching an online MBA marketing research class : implications for online learning effectiveness
Sun, Qin
;
Ganesh, Gopala K.
- In:
Journal of education for business
89
(
2014
)
7
,
pp. 337-345
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010471813
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2
The undergraduate marketing research course : two decades of change
Bridges, Eileen
- In:
Journal of marketing education : JME
43
(
2021
)
3
,
pp. 285-297
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012662592
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3
Student interest in client-sponsored projects : the quest for engagement in marketing research courses
Yuksel, Mujde
;
Smith, Andrew N.
;
Smith, Robert S.
; …
- In:
Journal of marketing education : JME
43
(
2021
)
3
,
pp. 354-370
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012662598
Saved in:
4
Teaching the online marketing research course for MBA students
Peterson, Mark
- In:
Journal of marketing education : JME
43
(
2021
)
3
,
pp. 371-385
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012662600
Saved in:
5
Can e-learning improve job security? : evidence from 28 European countries
Martínez-Cerdá, Juan-Francisco
;
Torrent-Sellens, Joan
; …
- In:
Employee relations
39
(
2017
)
5
,
pp. 699-717
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011778282
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6
Customer satisfaction measurement : Kundenzufriedenheitsmessung als Informationsgrundlage des Hersteller- und Handelsmarketing am Beispiel der Automobilwirtschaft
Korte, Christian
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000541967
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7
Interkulturelle
Marktforschung
im europäischen Transformationsprozeß
Simmet-Blomberg, Heike
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000640775
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8
Geodemographics in practice : developments in Britain and
Europe
Beaumont, John R.
- In:
Environment & planning
21
(
1989
)
5
,
pp. 587-604
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001063977
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9
Das Image Deutschlands und deutscher Lebensmittel im Ausland : ein Vergleich mit Bayern ; Implikationen für das Gemeinschaftsmarketing für Nahrungsmittel
Balling, Richard
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
40
(
1994
)
1
,
pp. 48-82
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001160063
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10
Kapitalmarktorientierte Bewertung von Wachstumsstrategien : theoretischer Rahmen
Elsner, Simon
- In:
Corporate finance : Finanzierung, Kapitalmarkt, …
5
(
2014
)
11
,
pp. 453-459
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010423535
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1
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