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Theory
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Aufsatz in Zeitschrift
2,588
Hochschulschrift
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357
Graue Literatur
234
Non-commercial literature
234
Case study
141
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141
Fallstudie
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Sammelwerk
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Aufsatzsammlung
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56
Bibliography included
56
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Konferenzschrift
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Textbook
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Handbook
23
Handbuch
23
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Sammlung
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Konferenzbeitrag
15
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Übersichtsarbeit
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Firmeninformation
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127
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Marinov, Marin A.
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Hildebrandt, Lutz
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Rank, Susanne
4
Scheinpflug, Rita
4
Andersen, Torben Juul
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Dessein, Wouter
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Hult, G. Tomas M.
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Kraus, Sascha
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Porter, Michael E.
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Anderson, Verl
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Baporikar, Neeta
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Bathgate, Ian K.
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Harms, Rainer
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Joyce, William F.
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Keuper, Frank
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Krcmar, Helmut
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Kreis, Henning
2
Lechner, Christoph
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Lorange, Peter
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Luu, Nha Thi
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Makino, Shige
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Meffert, Heribert
2
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Nester, Matthias
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North, Klaus
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O'Regan, Nicholas
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Handbook of research on Asian business
14
Marketing in the emerging markets of Islamic countries
10
Change Management in der Praxis : Beispiele, Methoden, Instrumente
4
Internationalisierung deutscher Unternehmen : Strategien, Instrumente und Konzepte für den Mittelstand
4
Research at the marketing-entrepreneurship interface
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Change management ; Vol. 3
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Contemporary corporate strategy : global perspectives
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Erfolgswissen von 12 bekannten Managementtrainern
3
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag
3
Marketing strategy organization and implementation
3
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
3
Strategy in transition
3
The impact of incomplete contracts on economics
3
Cases on strategic social media utilization in the nonprofit sector
2
Competitive advantage : strategies, management and performance
2
Corporate Social Responsibility : verantwortungsvolle Unternehmensführung in Theorie und Praxis
2
Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und neue Chancen ; Wolfgang Fritz zum 60. Geburtstag
2
Ecology and strategy
2
Entrepreneurship, growth and economic development : frontiers in European entrepreneurship research
2
Excellence im Marketing - Erfolgsfaktoren im Wandel : Dokumentation des 5. Münsteraner Marketing-Symposiums aus Anlass des 30-jährigen Bestehens des Instituts für Marketing an der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster am 16. Oktober 1999
2
Firms' objectives and internal organisation in a global economy : positive and normative analysis
2
From strategy to execution : turning accelerated global change into opportunity
2
Geopolitics and strategic management in the global economy
2
Global business strategies in crisis : strategic thinking and development
2
Grundlagen der Schiffsfinanzierung ; Band 1
2
Grundlagen und strategische Positionierung
2
H. Igor Ansoff ; Vol. 1
2
HRM and performance : achievements and challenges
2
HRM defined and in organizational context
2
Handbuch Project Management Office : [mit PMO zum strategischen Management der Projektlandschaft]
2
Human resource management "with Chinese characteristics" : facing the challenges of globalization
2
Innovationsstrategien jenseits traditionellen Managements : Beiträge zur ersten Tagung des Förderschwerpunkts des BMBF ; 8. - 9. Oktober 2009, Berlin
2
Integration, governance and performance
2
International human resource management : policy and practice
2
Planning for information systems
2
Planung in kleinen und mittleren Unternehmen
2
Praxis des strategischen Managements : Konzepte, Erfahrungen, Perspektiven
2
Recent developments in Vietnamese business and finance
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Regional aspects of multinationality and performance
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Responding to uncertain conditions : new research on strategic adaptation
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Hat sich das
Marketing
als Leitkonzept der Unternehmensführung wirklich überlebt? - eine kritische Stellungnahme
Benkenstein, Martin
- In:
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine …
,
(pp. 49-64)
.
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011740974
Saved in:
2
The performance implications of fit among business strategy,
marketing
organization structure, and strategic behavior
Olson, Eric M.
;
Slater, Stanley F.
;
Hult, G. Tomas M.
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003836621
Saved in:
3
Managing
marketing
resources : the consultant and the SME
Bathgate, Ian K.
- In:
Entrepreneurship marketing : principles and practice of …
,
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.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008822509
Saved in:
4
Repositionierung des
Marketing
: von der funktionalen Programmatik zur ganzheitlichen Managementaufgabe
Müller, Wendelin
- In:
Die neue Macht des Marketing : wie Sie Ihr Unternehmen …
,
(pp. 231-246)
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2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003595116
Saved in:
5
Challenges of
marketing
to Asian consumers : exploring the influence of different cultures, life styles and values on consumer behaviour in Asia
Sharma, Piyush
;
Chung, Cindy
;
Erramilli, M. Krishna
; …
- In:
Handbook of research on Asian business
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(pp. 125-143)
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2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003401229
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6
Entry and
marketing
strategies of FDI firms in China
Chang, Tung-lung Steven
- In:
Handbook of research on Asian business
,
(pp. 162-181)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003401405
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7
Global retailers and Asian manufacturers
Hamilton, Gary G.
;
Petrovic, Misha
- In:
Handbook of research on Asian business
,
(pp. 208-220)
.
2007
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Innovation orientation,
marketing
capability, dynamic capability, and performance
Borahima, Bahrun
;
Noermijati, Noermijati
;
Hadiwidjojo, …
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2022
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Is it possible to generate added value through a higher environmental proactivity orientation? : a practical analysis of the Spanish ceramic industry
Carrascosa-López, Conrado
;
Segarra-Oña, María-del-Val
; …
- In:
EcoProduction and logistics : emerging trends and …
,
(pp. 57-71)
.
2013
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Healthcare
Marketing
- marktorientierte Führung im Gesundheitsbereich
Meffert, Heribert
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Wolde-Lübke, Friederike in
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2017
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