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Theorie
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Theory
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Zahlungsbereitschaftsanalyse
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36
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E-commerce
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Social web
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18
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Prognoseverfahren
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Marktforschung
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Marketing
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Marketingmanagement
14
Search engine
14
Suchmaschine
14
Management information system
13
Marketing management
13
Price discrimination
13
Profitability
13
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Undetermined
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Arbeitspapier
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Working Paper
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Aufsatz im Buch
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Graue Literatur
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Hochschulschrift
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Non-commercial literature
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Thesis
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Sammelwerk
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Bibliografie enthalten
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Handbook
1
Handbuch
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German
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Skiera, Bernd
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Wilken, Robert
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Albers, Sönke
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Wolk, Agnieszka
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Schmitt, Philipp
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Backhaus, Klaus
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Eisenbeiß, Maik
2
Hinz, Oliver
2
Van Den Bulte, Christophe
2
Aichner, Thomas
1
Barrot, Christian
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Beck, Roman
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Becker, Jan U.
1
Bleier, Alexander
1
Böhm, Martin
1
Clement, Michel
1
Coletti, Paolo
1
Dinkevych, Elena
1
Dost, Florian
1
Eisenbeiss, Maik
1
Geiger, Ingmar
1
Geisendorf, Sylvie
1
Gensler, Sonja
1
Gerstmeier, Eva
1
Grotkopp, Elin
1
Jacob, Frank
1
Kauermann, Göran
1
Kleinaltenkamp, Michael
1
König, Wolfgang
1
Maier, Erik
1
Meyer, Steffen
1
Oetzel, Sebastian
1
Peters, Kay
1
Pfaff, Donovan
1
Prokopowicz, Agnieszka
1
Rabaa, Simon
1
Ruthemann, Sandra
1
Schlereth, Christian
1
Schönhoff, Alejandro-Marcel
1
Semmler, Willi
1
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Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
6
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
4
Beiträge zur betriebswirtschaftlichen Forschung
2
Gabler Edition Wissenschaft
2
Journal of business economics : JBE
2
Journal of marketing
2
Arbeitspapiere des Betriebswirtschaftlichen Instituts für Anlagen und Systemtechnologien
1
Business research
1
Corporate reputation review
1
Die Bank
1
Distribution und Handel in Theorie und Praxis : Festschrift für Prof. Dr. Dieter Ahlert
1
Ecological economics
1
Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - internationaler Wettbewerb
1
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
1
Internet
1
Journal of retailing and consumer services
1
Journal of service research : JSR
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen Transformation
1
Psychology & marketing
1
Publication / E-Finance Lab, Frankfurt am Main
1
Quantitative Marketingforschung in Deutschland : Festschrift für Klaus Peter Kaas zum 65. Geburtstag
1
The European journal of finance
1
Wert- und dialogorientiertes Kundenmanagement
1
Wirtschaft und Berufserziehung : W & B ; Zeitschrift für Berufsbildung und Bildungspolitik
1
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Die Vernetzung der betriebswirtschaftlichen Forschung : Strukturen und Entwicklungen
Backhaus, Klaus
;
Eisenbeiß, Maik
;
Grotkopp, Elin
- In:
Distribution und Handel in Theorie und Praxis : …
,
(pp. 3-21)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003839439
Saved in:
2
Customer Relationship Management
Eisenbeiß, Maik
;
Bleier, Alexander
- In:
Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - …
,
(pp. 463-485)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009738000
Saved in:
3
Dynamisches Benchmarking : ein Verfahren auf Basis der Data-Envelopment-Analysis
Wilken, Robert
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003423610
Saved in:
4
Which types of multi-stage marketing increase direct customers' willingness-to-pay? : evidence from a scenario-based experiment in a B2B setting
Geiger, Ingmar
;
Dost, Florian
;
Schönhoff, Alejandro-Marcel
- In:
Industrial marketing management : the international …
47
(
2015
),
pp. 175-189
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011313546
Saved in:
5
Estimating beta-coefficients of German stock data : a non-parametric approach
Eisenbeiss, Maik
;
Kauermann, Göran
;
Semmler, Willi
- In:
The European journal of finance
13
(
2007
)
5/6
,
pp. 503-522
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003570594
Saved in:
6
Dynamisches Benchmarking : ein Verfahren auf Basis der Data Envelopment Analysis
Wilken, Robert
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515500
Saved in:
7
Effizienzorientierte Rankings wirtschaftswissenschaftlicher Fakultäten : eine dynamische Analyse
Backhaus, Klaus
;
Ruthemann, Sandra
;
Wilken, Robert
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003970130
Saved in:
8
The impact of stress on consumers' willingness to pay
Maier, Erik
;
Wilken, Robert
- In:
Psychology & marketing
31
(
2014
)
9
,
pp. 774-785
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010405131
Saved in:
9
What do you think, darling? : revisiting knowledge on purchase decisions of couples within households
Dinkevych, Elena
;
Wilken, Robert
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
39
(
2017
)
4
,
pp. 47-56
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011780913
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10
Did the Volkswagen emissions scandal harm the "Made in Germany" image? : a cross-cultural, cross-products, cross-time study
Aichner, Thomas
;
Coletti, Paolo
;
Jacob, Frank
;
Wilken, …
- In:
Corporate reputation review
24
(
2021
)
4
,
pp. 179-190
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012666288
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