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Working Paper
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Handbuch
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Hochschulschrift
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Thesis
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research-article
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Bibliografie enthalten
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Lehrbuch
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Textbook
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Herrmann, Andreas
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Huber, Frank
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Bauer, Hans H.
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Gustafsson, Anders
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Gächter, Simon
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Johnson, Eric J.
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Johnson, Michael D.
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Vetter, Ingrid
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Wricke, Martin
3
Fischer, Marc
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Higie Coulter, Robin
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Landwehr, Jan Rüdiger
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Adam, Richard
1
Akao, Yōji
1
Albers, Sönke
1
Algesheimer, René
1
Barta, Thomas
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Braunstein, Christine
1
Dimpfel, Marcus
1
Dorn, Corina
1
Fürderer, Ralph
1
Grohmann, Bianca
1
Hahn, Steffen
1
Heitmann, Mark
1
Herrmann, Sabine
1
Hertel, Günter
1
Hildebrand, Christian
1
Hoffmann, Nicole
1
Homberg, Federico
1
Homburg, Christian
1
Huber, Stephanie
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Häubl, Gerald
1
Jasny, Ralf
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Labroo, Aparna A.
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Landwehr, Jan R.
1
Lieven, Theo
1
Manshausen, Bettina
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Peine, Klaus
1
Pousttchi, Petra
1
Schaffner, Dorothea
1
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Conjoint measurement : methods and applications
3
Die Betriebswirtschaft : DBW
3
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
3
Journal of business economics : JBE
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
3
Zeitschrift für Verkehrswissenschaft : ZfV
3
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
2
European Journal of Marketing
2
Kundenorientierung von Banken : Strategien für Kundennähe und effektives Beziehungsmanagement
2
Optimal bundling : marketing strategies for improving economic performance ; with 48 tables
2
Psychology & marketing
2
Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche Unternehmen : ZögU ; zugleich Organ des Bundesverbandes Öffentliche Dienstleistungen - Deutsche Sektion des CEEP
2
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
1
CEDEX discussion paper series
1
Conjoint measurement : methods and applications ; with 91 tables
1
Die Bank
1
Discussion paper series / IZA
1
Finanzwirtschaft
1
Gabler-Lehrbuch
1
IZA Discussion Paper
1
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - Management - Instrumente ; Hermann Diller zum 60. Geburtstag
1
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
1
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
1
Marketing science
1
Marketing-Controlling
1
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
1
Pricing Strategy and Practice
1
Review of managerial science
1
Springer eBook Collection / Business and Economics
1
SpringerLink / Bücher
1
Theory and decision : an international journal for multidisciplinary advances in decision science
1
Unternehmensstrategien zur Anpassung an den Klimawandel : theoretische Zugänge und empirische Befunde
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Zeitschrift für Planung : ZP
1
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1
Option framing and product feature recommendations : product configuration and choice
Herrmann, Andreas
;
Hildebrand, Christian
;
Sprott, David E.
- In:
Psychology & marketing
30
(
2013
)
12
,
pp. 1053-1061
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010232501
Saved in:
2
Preisbeurteilung bei mehrdimensionaler Preisstellung
Herrmann, Andreas
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
44
(
1998
)
1
,
pp. 47-64
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001242750
Saved in:
3
Marketing-Controlling : Erläuterungen der konzeptionellen Grundlagen zur Planung, Steuerung und Kontrolle der marketingpolitischen Aktivitäten am Beispiel von Unternehmen der Automobilindustrie
Herrmann, Andreas
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
39
(
1993
)
1
,
pp. 4-22
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001139653
Saved in:
4
Nachfrageorientierte Produktgestaltung : ein Ansatz auf Basis der "means-end"-Theorie
Herrmann, Andreas
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000610473
Saved in:
5
Outsourcing von Finanzdienstleistungen
Herrmann, Andreas
;
Vetter, Ingrid
- In:
Kundenorientierung von Banken : Strategien für …
,
(pp. 277-292)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001453426
Saved in:
6
Nachfrageorientierte Gestaltung von Bankshops : Ergebnisse einer empirischen Untersuchung
Huber, Frank
;
Herrmann, Andreas
- In:
Kundenorientierung von Banken : Strategien für …
,
(pp. 388-411)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001453441
Saved in:
7
Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
Herrmann, Andreas
(
ed.
);
Homburg, Christian
(
contributor
)
-
2000
-
2., aktualisierte Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001434330
Saved in:
8
On the influence of the evaluation methods in conjoint design - some empirical results
Huber, Frank
;
Herrmann, Andreas
;
Gustafsson, Anders
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 183-208)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001444700
Saved in:
9
Evaluating multidimensional prices in the bundling context
Herrmann, Andreas
;
Wricke, Martin
- In:
Optimal bundling : marketing strategies for improving …
,
(pp. 237-251)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001425135
Saved in:
10
Product and service bundling decisions and their effects on purchase intention
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
;
Higie Coulter, Robin
- In:
Optimal bundling : marketing strategies for improving …
,
(pp. 253-267)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001425139
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