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Hübner, Georg
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Weiber, Rolf
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Kleindl, Brad Alan
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Kock, Ned F.
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Schönefeld, Frank
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Electronic marketing : integrating electronic resources into the marketing process
Reedy, Joel
;
Schullo, Shauna
-
2004
-
2nd ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001759945
Saved in:
2
Strategic electronic marketing : managing e-business
Kleindl, Brad Alan
-
2003
-
2. ed
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001713026
Saved in:
3
Handbuch Electronic Business : Informationstechnologien - Electronic Commerce - Geschäftsprozesse
Weiber, Rolf
(
ed.
)
-
2002
-
2., überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001697974
Saved in:
4
Handbuch Electronic Business : Informationstechnologien - Electronic Commerce - Geschäftsprozesse
Weiber, Rolf
(
ed.
)
-
2000
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001488580
Saved in:
5
Business process improvement through e-collaboration : knowledge sharing through the use of virtual groups
Kock, Ned F.
-
2005
"This book focuses on business process improvement, a key element of the most influential management movement since the 1980s, and how process improvement affects organizational knowledge sharing"--Provided by publisher
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002604581
Saved in:
6
Praxisleitfaden Enterprise 2.0 : wettbewerbsfähig durch neue Formen der Zusammenarbeit, Kundenbindung und Innovation ; Basiswissen zum erfolgreichen Einsatz von Web 2.0-Technologie...
Schönefeld, Frank
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003789157
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7
Musikindustrie und Web 2.0 : die Veränderung der Rezeption und Distribution von Musik durch das Aufkommen des "Web 2.0"
Hübner, Georg
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003785388
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8
Online Relations : Leitfaden für moderne PR im Netz ; [mit Schwerpunkt Social Media - Strategien, Konzepte, Beispiele]
Ruisinger, Dominik
-
2011
-
2., überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008990184
Saved in:
9
Musikindustrie und Web 2.0 : die Veränderung der Rezeption und Distribution von Musik durch das Aufkommen des "Web 2.0"
Hübner, Georg
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2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012699213
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