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~subject:"Psychology of advertising"
~subject:"Öffentlichkeitsarbeit"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
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Advertising
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139
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82
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76
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64
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61
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55
Marketingmanagement
55
Theorie
51
Theory
51
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44
Marketing
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31
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Zielgruppe
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23
Social web
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22
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17
Kommunikation
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Werbeplanung
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India
15
Indien
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All
Undetermined
4
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All
Article
60
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Article in journal
210
Aufsatz in Zeitschrift
210
Book section
60
Hochschulschrift
39
Collection of articles of several authors
38
Sammelwerk
38
Thesis
31
Graue Literatur
29
Non-commercial literature
29
Aufsatzsammlung
24
Konferenzschrift
21
Bibliografie enthalten
20
Bibliography included
20
Lehrbuch
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Textbook
15
Conference proceedings
12
Arbeitspapier
11
Working Paper
11
Handbook
8
Handbuch
8
Case study
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Fallstudie
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Amtsdruckschrift
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Fallstudiensammlung
3
Government document
3
Collection of articles written by one author
2
Conference paper
2
Guidebook
2
Konferenzbeitrag
2
Nachschlagewerk
2
Ratgeber
2
Reference book
2
Sammlung
2
Wörterbuch
2
Article
1
Bibliografie
1
Bibliographie
1
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
1
Enzyklopädie
1
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Language
All
English
33
German
26
French
1
Author
All
Bruhn, Manfred
4
Boenigk, Michael
2
Esch, Franz-Rudolf
2
Grove Ditlevsen, Marianne
2
Nielsen, Martin
2
Schrand, Axel
2
Adkins, Mark
1
Aktan, Ercan
1
Allexi, Katia
1
Andersen, Sophie Esmann
1
Bermejo-Berros, Jesús
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Buß, Eugen
1
Bürker, Michael
1
Casaqui, Vander
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Castillo, Greg
1
Chu, Shu-Chuan
1
Dianoux, Christian
1
Durau, Julia
1
Eisend, Martin
1
Ewen, Stuart
1
Fessel, Klaus
1
Franz, Robert
1
Friebe, Holm
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Fève, Frédérique
1
Gerke, Wolfgang
1
Geyer, Hardy
1
Gottwald, Franzisca
1
Grover, Aditi
1
Ha Kieu Tan Luu
1
Hammerl, Marianne
1
Heath, Robert
1
Helnerus, Klaus
1
Import, Michael
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Jo, Samsup
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Jürgens, Ekkehard
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Kaminsky, Anna
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Kim, Yeuseung
1
Koritos, Christos
1
Köller, Christoph
1
Küster-Rohde, Franziska
1
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Selling modernity : advertising in twentieth-century Germany
6
The Sage handbook of advertising
4
Handbook of research on effective advertising strategies in the social media age
3
Integrierte Kommunikation in Theorie und Praxis : betriebswirtschaftliche und kommunikationswissenschaftliche Perspektiven ; mit Meinungen und Beispielen aus der Praxis
3
Breaking new ground in theory and practice
2
Kulturmarketing
2
The advertising and consumer culture reader
2
Theorie und Praxis der Werbung in den Massenmedien
2
(1995). - VIII, 298 S. : graph. Darst. - Enth. 14 Beitr.
1
Advertising in new formats and media : current research and implications for marketers
1
Banken und Öffentlichkeit : 19. Symposium zur Bankengeschichte am 24. Juni 1996 im Hause der DG BANK Deutsche Genossenschaftsbank
1
Consumer culture in Latin America
1
Cross-cultural window on consumer behavior
1
Die 10 wichtigsten Zukunftsthemen im Marketing
1
Effizienz statt Verantwortung? : Anforderungen, Ansätze und Methoden ; [die als Manuskript gedruckten Beiträge wurden auf dem XXIX. Kongress der Deutschen Marktforschung vom 29. - 31. Mai 1994 in Bremen als Vorträge gehalten]
1
Engaging consumers through branded entertainment and convergent media
1
Gender, culture, and consumer behavior
1
Handbook of hospitality marketing management
1
Handbook of research on international advertising
1
Handbuch Unternehmenskommunikation
1
Handbuch der Marktforschung
1
Innovation and system dynamics in food networks 2007 : Proceedings of the 1st International European Forum on Innovation and System Dynamics in Food Networks, organized by International Center for Food Chain and Network Research, University of Bonn, Germany ; officially endorsed by the European Association of Agricultural Economists (EAAE) as 1st Forum, february 15-17, 2007, Innsbruck-Igls, Austria
1
Kompendium Kulturmarketing : Handbuch für Studium und Praxis
1
L'empirique en économie industrielle : [recueil des contributions]
1
Management in der Hotellerie und Gastronomie : betriebswirtschaftliche Grundlagen
1
Marketing im Nebenfach
1
Marketinggeschichte : die Genese einer modernen Sozialtechnik
1
Marktorientierte Unternehmensführung : Reflexionen - Denkanstöße - Perspektiven ; Festschrift für Heribert Meffert zum 60. Geburtstag
1
Media and change management : creating a path for new content formats, business models, consumer roles, and business responsibility
1
Nachhaltigkeit in der Wirtschaftskommunikation
1
New business and regulatory strategies in the postal sector
1
New developments and approaches in consumer behavior research
1
Proceedings of the 15th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe : November 29 - December 1, 2007, Vienna, Austria
1
Public Relations : ein Handbuch
1
Reisebüro-Management : Gestaltung der Vertriebsstrukturen im Tourismus
1
Studies on interdisciplinary economics and business ; Volume 1
1
The moral compass of public relations
1
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung
1
Tourism and opportunities for economic development in Asia
1
Weinmarketing : Kundenwünsche erforschen, Zielgruppen identifizieren, innovative Produkte entwickeln
1
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1
Erfolgsfaktorenforschung für die
Werbung
: bisherige Ansätze und deren Beurteilung
Steffenhagen, Hartwig
- In:
Marktorientierte Unternehmensführung : Reflexionen - …
,
(pp. 323-350)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001296702
Saved in:
2
Market reactions to integrated communication
Esch, Franz-Rudolf
- In:
New developments and approaches in consumer behavior …
,
(pp. 90-111)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299797
Saved in:
3
Realisation globaler Kommunikationsstrategien in europäischen Märkten : ein pragmatischer Ansatz der verhaltenswissenschaftlichen Marketingforschung
Esch, Franz-Rudolf
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001327692
Saved in:
4
Kommunikations-Assessment - das Instrument ganzheitlicher Wirkungsforschung
Köller, Christoph
- In:
Effizienz statt Verantwortung? : Anforderungen, …
,
(pp. 67-78)
.
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001317780
Saved in:
5
L'impact de la publicité sur la demande : une application à la demande tabac en France
Lemennicier, Bertrand
- In:
L'empirique en économie industrielle : [recueil des …
,
(pp. 433-492)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001321452
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6
Werbung
und Image der Banken im Wandel
Gerke, Wolfgang
- In:
Banken und Öffentlichkeit : 19. Symposium zur …
,
(pp. 13-39)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001321726
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7
From advertising avoidance to advertising approach : rethinking attention in new advertising formats
Rosengren, Sara
- In:
Advertising in new formats and media : current research …
,
(pp. 3-18)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011473385
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8
Subliminal advertising
Yaman, Fikret
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012062068
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9
How price sensitive is letter advertising mail in the UK?
Fève, Frédérique
;
Magnac, Thierry
;
Veruete-McKay, Leticia
- In:
New business and regulatory strategies in the postal sector
,
(pp. 207-217)
.
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012034402
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10
A classification of branded entertainment based on psychological levels of processing
Bermejo-Berros, Jesús
- In:
Engaging consumers through branded entertainment and …
,
(pp. 22-52)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011389084
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