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Social web
329
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Marketing management
302
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269
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Supplier relationship management
254
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Customer integration
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186
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183
Service quality
183
Marketing
156
Internet
152
Customer value
150
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Online availability
All
Undetermined
644
Free
27
Type of publication
All
Article
5,120
Book / Working Paper
165
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Glossary included
Article in journal
24,057
Aufsatz in Zeitschrift
24,057
Hochschulschrift
5,964
Book section
5,121
Thesis
4,128
Graue Literatur
3,734
Non-commercial literature
3,734
Working Paper
2,523
Arbeitspapier
2,398
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
2,171
Collection of articles of several authors
2,114
Sammelwerk
2,114
Aufsatzsammlung
1,742
Lehrbuch
1,636
Textbook
1,250
Case study
1,196
Fallstudie
1,196
Bibliografie enthalten
986
Bibliography included
986
Konferenzschrift
797
Ratgeber
611
Guidebook
544
Handbook
392
Handbuch
392
Conference proceedings
296
Bibliographie
283
Amtsdruckschrift
280
Government document
280
Statistik
234
Conference paper
233
Konferenzbeitrag
233
Statistics
217
Collection of articles written by one author
180
Sammlung
180
Glossar enthalten
164
Wörterbuch
131
Festschrift
124
Fallstudiensammlung
122
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Language
All
English
2,861
German
2,405
French
16
Italian
2
Spanish
1
Swedish
1
Author
All
Bruhn, Manfred
44
Homburg, Christian
30
Stauss, Bernd
23
Töpfer, Armin
23
Helmke, Stefan
20
Reichwald, Ralf
19
Uebel, Matthias
19
Georgi, Dominik
18
Hippner, Hajo
18
Meyer, Anton
18
Wilde, Klaus D.
17
Bauer, Hans H.
16
Piller, Frank T.
14
Hadwich, Karsten
13
Huber, Frank
13
Krafft, Manfred
13
Link, Jörg
13
Ratten, Vanessa
13
Stock-Homburg, Ruth
13
Ahlert, Dieter
12
Kumar, V.
12
Diller, Hermann
11
Günter, Bernd
11
Herrmann, Andreas
11
Kotler, Philip
11
Reinartz, Werner J.
11
Hennig-Thurau, Thorsten
10
Keuper, Frank
10
Kleinaltenkamp, Michael
10
Meffert, Heribert
10
Silberer, Günter
10
Belz, Christian
9
Büttgen, Marion
9
Matzler, Kurt
9
Rennhak, Carsten
9
Baier, Daniel
8
Dangelmaier, Wilhelm
8
Fournier, Susan
8
Mann, Andreas
8
Armstrong, Gary
7
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Institution
All
Harvard Graduate School of Business Administration
2
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
1
Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG
1
G H S Göttinger Handelswissenschaftliche Schriften e.V.
1
Hochschule Magdeburg-Stendal
1
Pearson Deutschland GmbH
1
Pearson Studium
1
Product Development & Management Association
1
Schweiz / Bundesamt für Energie
1
Slovenská technická univerzita v Bratislave
1
Tectum Verlag
1
W. Kohlhammer GmbH
1
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Published in...
All
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
59
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
46
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
36
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
30
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
27
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
24
Customer Relationship Management : the ultimate guide to efficient use of CRM
21
Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie
19
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
19
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
18
Kundenorientierung im Touristikmanagement
18
Management von Kundenbeziehungen : Perspektiven - Analysen - Strategien - Instrumente : Manfred Bruhn zum 60. Geburtstag
18
Handbook of research on customer engagement
17
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung
17
Virtual environments for corporate education : employee learning and solutions
17
Handbook of research on customer equity in marketing
16
Handbook of research on new product development
16
Human factors and ergonomics in consumer product design : methods and techniques
16
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
16
Virtual worlds and e-commerce : technologies and applications for building customer relationships
16
Electronic Services
15
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, Kundenrückgewinnung ; mit erfolgreichen Praxisbeispielen aus verschiedenen Branchen
15
Synthetic worlds : emerging technologies in education and economics
15
Customer engagement : contemporary issues and challenges
14
How to succeed in the digital age : strategies from 17 top managers
14
Managerial challenges and social impacts of virtual and augmented reality
14
The PDMA handbook of new product development
14
Commercial transactions in the virtual world : issues and opportunities
13
Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen
13
Erfolgsfaktor Kundenorientierung : aktuelle Ansätze in der Vermögensberatung aus Sicht unterschiedlicher Marktteilnehmer
13
Interaktionen im Dienstleistungsbereich
13
Product research : the art and science behind successful product launches
13
Relationship marketing : gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention
13
Service innovation : novel ways of creating value in actor systems
13
Customer Management : Vertriebs- und Servicekonzepte der Zukunft
12
Marketing für Innovationen : wie innovative Unternehmen die Bedürfnisse ihrer Kunden erfüllen
12
Consumer-brand relationships : theory and practice
11
Handbook of relationship marketing
11
Handbuch Kundenbindungsmanagement
11
Insights, innovation, and analytics for optimal customer engagement
11
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ECONIS (ZBW)
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1
Dual perspectives on the role of market orientation in new product development
Johnson, Jean L.
;
Mariadoss, Babu John
- In:
Future-focused strategic marketing
,
(pp. 3-41)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012165318
Saved in:
2
Branding : at the heart of the relationship between product marketing and design
Hemonnet-Goujot, Aurélie
;
Manceau, Delphine
- In:
Multi-channel marketing, branding and retail design : …
,
(pp. 3-30)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011582558
Saved in:
3
New product development and manufacturability techniques and analytics
Smith, Alan D.
- In:
Organizational productivity and performance …
,
(pp. 80-95)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011568341
Saved in:
4
Qualitätsmanagement für wissensintensive Geschäftsprozesse
Gronau, Norbert
;
Heinze, Priscilla
- In:
Wissensarbeit : zwischen strengen Prozessen und …
,
(pp. 325-343)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010429410
Saved in:
5
User-centered design : why and how to put users first in software development
Wallach, Dieter
;
Scholz, Sebastian C.
- In:
Software for people : fundamentals, trends and best …
,
(pp. 11-38)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010440924
Saved in:
6
Ausgewählte Ansatzpunkte zur Entwicklung innovativer Strategien im Handel
Rose, Peter M.
- In:
Marktorientierte Problemlösungen im …
,
(pp. 263-275)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008699768
Saved in:
7
User experience-driven wireless services development
Park, Jee Y.
;
Mandyam, Giridhar D.
- In:
Product research : the art and science behind …
,
(pp. 41-65)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003977214
Saved in:
8
Challenges in integrating voice of the customer in advanced vehicle development process : a practitioner's perspective
Rajagopalan, Srinivasan
- In:
Product research : the art and science behind …
,
(pp. 199-209)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003977227
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9
Brand communities and new product adoption : the influence and limits of oppositional loyalty
Thompson, Scott A.
;
Sinha, Rajiv K.
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003924383
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10
Engineer-to-order : a maturity concurrent engineering best practice in improving supply chains
Addo-Tenkorang, Richard
;
Eyob, Ephrem
- In:
Customer-oriented global supply chains : concepts for …
,
(pp. 112-128)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009529688
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