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Consumer behaviour
1
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1
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1
Konsumentenverhalten
1
Rationality
1
Rationalität
1
Type of publication
All
Article
4
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
1
Aufsatz in Zeitschrift
1
Language
All
Undetermined
3
English
1
Author
All
Hennig-Thurau, Thorsten
4
Mitchell, Vincent-Wayne
3
Walsh, Gianfranco
3
Published in...
All
Journal of marketing management : MM
Journal of marketing
11
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
7
Journal of the Academy of Marketing Science
7
Reihe: Marketing und Medien
7
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
6
Marketing : ZFP ; journal of research and management
6
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
5
Universität Hannover - Fachbereich Wirtschaftswissenschaften - Lehrstuhl Marketing I: Markt und Konsum - Lehr- und Forschungsberichte
5
Die Betriebswirtschaft : DBW
4
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
4
Journal of cultural economics
4
Journal of service research : JSR
4
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
4
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
3
Markt und Konsum
3
Psychology & marketing
3
Academy of Management journal : AMJ
2
BuR - Business Research
2
Dienstleistungsorientierung in der universitären Ausbildung : mehr Qualität im betriebswirtschaftlichen Studium ; Festschrift für Prof. Dr. Ursula Hansen zum 60. Geburtstag
2
Fundierung des Marketing : verhaltenswissenschaftliche Erkenntnisse als Grundlage einer angewandten Marketingforschung ; [... Festschrift für Günter Silberer...]
2
Handbuch Markenführung ; Bd. 1
2
Journal of Cultural Economics
2
Journal of business research : JBR
2
Journal of consumer policy : consumer issues in law, economics and behavioural sciences
2
Journal of retailing
2
Marketing : journal of research and management
2
Relationship marketing : gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
2
The journal of media economics
2
Universität Hannover - Fachbereich Wirtschaftswissenschaften - Lehrstuhl Marketing I: Markt und Konsum - Publikationen
2
AMA educators proceedings
1
Asset Management in Kapitalanlage- und Versicherungsgesellschaften : Altersvorsorge, Nachhaltige Investments, Rating
1
Betriebswirtschaftliche Schriften
1
Betriebswirtschaftliche Schriften : BWS
1
British journal of management : BJM
1
Business research
1
Business research : BuR ; official open access journal of VHB, Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
1
Electronic Services
1
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OLC EcoSci
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ECONIS (ZBW)
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1
Consumer confusion proneness : scale development, validation, and application
Walsh, Gianfranco
;
Hennig-Thurau, Thorsten
;
Mitchell, …
- In:
Journal of marketing management : MM
23
(
2007
)
7/8
,
pp. 697-721
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003558912
Saved in:
2
Relationship Quality and Customer Retention Through Strategic Communication of Customer Skills
Hennig-Thurau, Thorsten
- In:
Journal of marketing management : MM
16
(
2000
)
1-3
,
pp. 55-80
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006985089
Saved in:
3
Consumer confusion proneness: scale development, validation, and application
Walsh, Gianfranco
;
Hennig-Thurau, Thorsten
;
Mitchell, …
- In:
Journal of marketing management : MM
23
(
2007
)
7-8
,
pp. 697-722
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007901900
Saved in:
4
Consumer confusion proneness: scale development, validation, and application
Walsh, Gianfranco
;
Hennig-Thurau, Thorsten
;
Mitchell, …
- In:
Journal of marketing management : MM
23
(
2007
)
7
,
pp. 697-722
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008416733
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