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~isPartOf:"Relationship marketing : gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention"
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Aufsatz im Buch
2
Book section
2
Language
All
English
2
Author
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Hennig-Thurau, Thorsten
2
Gremler, Dwayne D.
1
Gwinner, Kevin P.
1
Published in...
All
Relationship marketing : gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention
Journal of marketing
11
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
7
Journal of the Academy of Marketing Science
7
Reihe: Marketing und Medien
7
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
6
Marketing : ZFP ; journal of research and management
6
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
5
Universität Hannover - Fachbereich Wirtschaftswissenschaften - Lehrstuhl Marketing I: Markt und Konsum - Lehr- und Forschungsberichte
5
Die Betriebswirtschaft : DBW
4
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
4
Journal of cultural economics
4
Journal of marketing management : MM
4
Journal of service research : JSR
4
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
4
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
3
Markt und Konsum
3
Psychology & marketing
3
Academy of Management journal : AMJ
2
BuR - Business Research
2
Dienstleistungsorientierung in der universitären Ausbildung : mehr Qualität im betriebswirtschaftlichen Studium ; Festschrift für Prof. Dr. Ursula Hansen zum 60. Geburtstag
2
Fundierung des Marketing : verhaltenswissenschaftliche Erkenntnisse als Grundlage einer angewandten Marketingforschung ; [... Festschrift für Günter Silberer...]
2
Handbuch Markenführung ; Bd. 1
2
Journal of Cultural Economics
2
Journal of business research : JBR
2
Journal of consumer policy : consumer issues in law, economics and behavioural sciences
2
Journal of retailing
2
Marketing : journal of research and management
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
2
The journal of media economics
2
Universität Hannover - Fachbereich Wirtschaftswissenschaften - Lehrstuhl Marketing I: Markt und Konsum - Publikationen
2
AMA educators proceedings
1
Asset Management in Kapitalanlage- und Versicherungsgesellschaften : Altersvorsorge, Nachhaltige Investments, Rating
1
Betriebswirtschaftliche Schriften
1
Betriebswirtschaftliche Schriften : BWS
1
British journal of management : BJM
1
Business research
1
Business research : BuR ; official open access journal of VHB, Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
1
Electronic Services
1
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ECONIS (ZBW)
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Relationship marketing success through investments in customers
Hennig-Thurau, Thorsten
- In:
Relationship marketing : gaining competitive advantage …
,
(pp. 127-146)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001456712
Saved in:
2
Why customers build relationships with companies - and why not
Hennig-Thurau, Thorsten
;
Gwinner, Kevin P.
;
Gremler, …
- In:
Relationship marketing : gaining competitive advantage …
,
(pp. 369-391)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001456734
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