Showing 1 - 10 of 186
In this contribution, we present a model that retailers engaged in e-commerce (e-tailers)can use for determining the optimal mix of customer segments within a customer portfolio froman integrated risk and return perspective....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005868067
Der Kunde steht seit Jahren im Zentrum der CRM-Aktivitäten von Unternehmen. Zurunternehmensweit strukturierten und systematischen Verwaltung von Kundenbeziehungen undKommunikationskanälen wird dabei mittlerweile fast flächendeckend CRM-Software eingesetzt.Basierend auf einer aktuellen Umfrage...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005868314
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003975571
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003991424
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003721644
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003635558
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004889246
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008426040
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003866936
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009531663