Showing 1 - 10 of 375
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003409100
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003746787
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003840073
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003260830
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008895042
In the context of increasingly interchangeable product and service offerings, brands are crucial drivers for product purchasing and usage decisions. Thus, they constitute a substantial intangible asset for most companies. In order to maximize this asset, current research has developed various...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005474345
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008172963
Dokumentation des aktuellen Stands der Forschung zur Markenarchitekturbildung in der pharmazeutischen Industrie.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008911459
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009347534
Die wachsende Bedeutung der Marke für den nachhaltigen Unternehmenserfolg manifestiert sich in einer Reihe von Entwicklungen. Die große Relevanz der Marke findet ihren Niederschlag in der weltweiten Fusions- und Akquisitonstätigkeit der letzten Jahre. Die gezahlten Kaufpreise bzw. die den...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009347595