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This textbook gives a clear and comprehensive overview of the process of strategic marketing planning. The authors provide a systematic framework that helps to structure the vast and complex marketing knowledge, thus making it more accessible and easier to use for strategic marketing planning....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396527
Innovation is a continuous dialog. This dialog has reached a new dimension in the digitalized information age. The necessity of managing strategic collaboration activities and information flows within and across organizations led thereby to a new thinking in management. As a result, both...
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This book helps students to develop a critical understanding of the service business scenarios and strategies used in marketing for emerging markets. The case studies presented focus on creating, communicating and delivering customer value to emerging market consumers through various marketing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398260
This is a teaching companion to the case studies provided in the book 'Strategic Marketing Cases in Emerging Markets' and is intended to help teachers and trainers follow a pedagogic line by using the case studies to develop a critical understanding of the service business scenarios and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398265
This proceedings volume presents the latest on the theoretical approach of the contemporary issues evolved in strategic marketing and the integration of theory and practice. It highlights strategic research and innovative activities in marketing. The contributed chapters are concerned with using...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398338
This edited volume brings together academics from both innovation and marketing fields to explore the additional value for companies that can be generated with the innovations in marketing and the marketing of innovations. If ideas need to reach the marketplace, then marketing strategies,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402077
Betriebswirtschaftliche Grundlagen unter besonderer Berücksichtigung der Aspekte für die Games-Branche -- Definition und Abgrenzung von Begrifflichkeiten und Märkten -- Unternehmensführung und Unternehmensgründung -- Unternehmensführung & Managementprozesse -- Unternehmensgründung &...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020552
systematischen Leitfaden, mit dem Sie Ihr Unternehmen für die Zukunft rüsten können. Sie erfahren, - wie viel Strategie nötig und wie …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014409
Eine erfolgreiche Unternehmensf hrung ist heute mehr denn je auf eine professionelle Unternehmenskommunikation angewiesen. Vor diesem Hintergrund werden in dem Band das Grundwissen der Unternehmenskommunikation sowie Herausforderungen und L sungsans tze anhand von Fallbeispielen dargestellt....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015501
Dynamik im Marketingumfeld -- Dynamik bei den Kunden -- Dynamik bei den Konkurrenten -- Dynamik bei den Kanälen -- Dynamik in den „Knuten“ -- Dynamik in der Marketingstrategie als Antwort -- Dynamik in den Grundlagen -- Dynamik in den Marketinginstrumenten -- Dynamik im Marketing-Mix --...
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