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~isPartOf:"Journal of the Academy of Marketing Science"
~subject:"Erfolgsfaktor"
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Type of publication
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Article
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Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
4
Aufsatz in Zeitschrift
4
Language
All
English
4
Author
All
Bei, Lien-ti
1
Diamantopoulos, Adamantios
1
Enkawa, Takao
1
Frank, Björn
1
Lou, Yung-Chien
1
Malshe, Avinash
1
Monroe, Kent B.
1
Schvaneveldt, Shane J.
1
Sichtmann, Christina
1
Sohi, Ravipreet S.
1
Tsai, Meng-Chun
1
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Journal of the Academy of Marketing Science
SpringerLink / Bücher
21
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
7
Journal of business research : JBR
5
Research
5
The journal of brand management : an international journal
5
Gabler Edition Wissenschaft
4
Gabler Edition Wissenschaft / Marken- und Produktmanagement
4
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
3
European journal of marketing : EJM
3
Gabler Research
3
Hamburger Schriften zur Marketingforschung
3
Springer eBook Collection
3
Springer eBook Collection / Business and Economics
3
The journal of business & industrial marketing
3
Aufbruch : Ingredient Branding schafft Werte
2
Brands and branding
2
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
Die neue Macht des Marketing : wie Sie Ihr Unternehmen mit Emotion, Innovation und Präzision profilieren
2
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
2
Exzellentes Sponsoring : innovative Ansätze und Best Practices für das Markenmanagement
2
Gabler Edition Wissenschaft / Werbe- und Markenforschung
2
Hochschulmarketing - Herausforderung und Erfolgskaktoren im Wettbewerb : Dokumentation der Tagung vom 15. Januar 2007
2
Internal Branding : wie Sie Ihre Mitarbeiter zu Markenbotschaftern machen
2
International journal of entrepreneurship and small business
2
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
2
Journal of business economics : JBE
2
Journal of global fashion marketing : JGfM
2
Journal of marketing research : JMR
2
Journal of strategic marketing
2
Markenführung vor drei großen Herausforderungen : Markendialog, Februar 2012
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Premier reference source
2
Reihe: Versicherungswirtschaft
2
Reutlinger Diskussionsbeiträge zu Marketing und Management
2
Schmalenbach business review : sbr
2
Schriftenreihe Marketing & Controlling
2
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
2
Springer Gabler Research
2
The journal of product & brand management
2
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1
Position matters when we stand together : a linguistic perspective on composite brand extensions
Tsai, Meng-Chun
;
Lou, Yung-Chien
;
Bei, Lien-ti
;
Monroe, …
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
42
(
2014
)
6
,
pp. 680-701
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010466638
Saved in:
2
What makes strategy making across the sales-marketing interface more succesful?
Malshe, Avinash
;
Sohi, Ravipreet S.
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
37
(
2009
)
4
,
pp. 400-421
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003926570
Saved in:
3
The impact of perceived brand globalness, brand origin image, and brand origin-extension fit on brand extension success
Sichtmann, Christina
;
Diamantopoulos, Adamantios
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
41
(
2013
)
5
,
pp. 567-585
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010126677
Saved in:
4
How do the success factors driving repurchase intent differ between male and female customers?
Frank, Björn
;
Enkawa, Takao
;
Schvaneveldt, Shane J.
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
42
(
2014
)
2
,
pp. 171-185
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010345188
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