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Adeola, Ogechi
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Hinson, Robert
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Pepels, Werner
2
Sakkthivel, A. M.
2
Brennan, Linda
1
Bruhn, Manfred
1
Buzzell, Robert Dow
1
Calder, Bobby J.
1
Cliquet, Gérard
1
Crawford, Robert
1
Fink, Dietmar
1
Gillis, Tamara L.
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Grove Ditlevsen, Marianne
1
Khamis, Susie
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Kimmel, Allan J.
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Kirby, Justin
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Kitchen, Philip J.
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McAllister, Matthew P.
1
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O'Donohoe, Stephanie
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Pedersen, Anne Grethe Julius
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Pilarczyk, Bogna
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1
Rennhak, Carsten
1
Schierl, Thomas
1
Schögel, Marcus
1
Silberer, Günter
1
Tropp, Jörg
1
Umiker-Sebeok, Jean
1
Wamser, Christoph
1
Weinhold-Stünzi, Heinz
1
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Institution
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International Association of Business Communicators
1
J. L. Kellogg Graduate School of Management
1
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Universität St. Gallen / Institut für Marketing und Handel
1
Published in...
All
Palgrave Studies of Marketing in Emerging Economies
2
Springer eBook Collection
2
Absatzwirtschaft / Schriften zum Marketing
1
Approaches to semiotics
1
Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
1
GIS - Geographical information systems series
1
Research
1
Research colloquium / Harvard Business School
1
Reutlinger Schriften zu Marketing & Management
1
Routledge interpretive marketing research
1
Routledge studies in marketing
1
Zeszyty naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
1
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Marketingredienzen : Kommentare zu aktuellen Themen aus
Marketing
, Werbung und Werbeagenturen
Pepels, Werner
-
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000819978
Saved in:
2
Marketing
-Management mit Multimedia : neue Medien, neue Märkte, neue Chancen
Wamser, Christoph
(
ed.
);
Fink, Dietmar
(
contributor
)
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000620087
Saved in:
3
Interaktive Werbung : Marketingkommunikation auf dem Weg ins digitale Zeitalter
Silberer, Günter
(
ed.
);
Rengelshausen, Oliver
(
contributor
)
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000598191
Saved in:
4
Roadmap to E-Business : wie Unternehmen das Internet erfolgreich nutzen ; Festschrift zum 75. Geburtstag von Prof. Dr. Heinz Weinhold-Stünzi
Schögel, Marcus
(
ed.
);
Weinhold-Stünzi, Heinz
(
honouree
)
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001640694
Saved in:
5
Integrierte Kommunikation in Theorie und Praxis : betriebswirtschaftliche und kommunikationswissenschaftliche Perspektiven ; mit Meinungen und Beispielen aus der Praxis
Bruhn, Manfred
(
ed.
)
-
2000
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001487688
Saved in:
6
Wert und Werte der
Marketing
-Kommunikation
Schierl, Thomas
(
ed.
);
Tropp, Jörg
(
ed.
)
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009739754
Saved in:
7
The Routledge companion to advertising and promotional culture
McAllister, Matthew P.
(
ed.
)
-
2013
-
1. publ.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010194590
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8
Motherhoods, markets and consumption : the making of mothers in contemporary Western cultures
O'Donohoe, Stephanie
(
contributor
)
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010254438
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9
Connected
marketing
: the viral, buzz and word of mouth revolution
Kirby, Justin
(
ed.
)
-
2007
-
1. ed., reprinted
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003715062
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10
The IABC handbook of organizational communication : a guide to internal communication, public relations,
marketing
and leaderhip
Gillis, Tamara L.
(
ed.
)
-
International Association of Business Communicators
-
2006
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