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Hochschulschrift
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Aufsatz im Buch
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Bibliografie enthalten
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Bibliography included
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Aufsatzsammlung
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Handbuch
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Wörterbuch
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Moshary, Sarah
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Song, Jihong
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Ferguson, Douglas A.
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Humphreys, Brad R.
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Bakshi, Madhupa
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Benesch, Christine
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Brown, Allan
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Bursztyn, Leonardo
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Abele, Hanns
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Arroyo-Cañada, Francisco-Javier
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Institution
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Europäische Kommission
3
Europäische Kommission / Generaldirektion Information, Kommunikation und Kultur
2
Kanada / Canadian Radio-Television and Telecommunications Commission
2
Kanada / Department of Supply and Services
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Bayerische Landeszentrale für Neue Medien
1
Booz, Allen & Hamilton GmbH <Düsseldorf>
1
Bureau of Economic and Business Research <Champaign, Ill.>
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Carnegie Commission on Educational Television
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Central Treaty Organization
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Centre National d'Etudes des Télécommunications <Paris>
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Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung
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Economic Council of Canada
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Europäische Kommission / Generaldirektion Information, Kommunikation, Kultur, Audiovisuelle Medien
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Europäische Kommission / Hochrangige Gruppe für Audiovisuelle Politik
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Europäische Union / Rat
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Europäischer Wirtschafts- und Sozialausschuss
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Frankreich / Conseil supérieur de l'audiovisuel
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Frankreich / Ministère de la Communication
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Fribourger Arbeitskreis für die Ökonomie des Rundfunks
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Great Britain / Interim Action Committee on the Film Industry
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Great Britain / Post Office
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Grossbritannien / Central Office of Information / Reference Division
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Indian Council for Research on International Economic Relations
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Institut für Integrationsforschung <Hamburg>
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Institut national de la communication audiovisuelle <Bry-sur-Marne>
1
John and Mary R. Markle Foundation
1
London School of Economics and Political Science
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Medien-Rechtliches Kolloquium <1984, Hamburg>
1
National Bureau of Economic Research
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National Radio Exhibition
1
Robert Schuman Centre for Advanced Studies
1
Schweden / Rådet för Mångfald inom Massmedierna
1
Television Baltica <2, 1995, Kiel>
1
Télévisions de France et d'Argentine, enjeux, défis et perspectives <Veranstaltung> <2013, Rodez>
1
Unabhängige Landesanstalt für das Rundfunkwesen
1
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization
1
Universität Duisburg <1980-2002>
1
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
1
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Reihe Arbeitspapiere des Instituts für Rundfunkökonomie an der Universität zu Köln
6
Kom / Kommission der Europäischen Gemeinschaften
4
Marketing intelligence & planning
3
Studien zur Ordnungspolitik im Fernsehwesen
3
Telecommunications policy : the international journal of digital economy, data sciences and new media
3
Discussion papers in economics and management / A / University of Reading, Department of Economics
2
Europäische Hochschulschriften / 40
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Europäische Hochschulschriften / 5
2
International and comparative broadcasting
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Journal of East European management studies : JEEMS
2
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
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Journal of marketing communications
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Journal of marketing research : JMR
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Journal of sport management : the official journal of the North American Society of Sport Management
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Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
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Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
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R / Rand Corporation
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Stellungnahmen und Berichte WSA / Wirtschafts- und Sozialausschuß der Europäischen Gemeinschaften
2
The journal of media economics
2
A BFI book
1
A Bantam book
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Arts and the market
1
BLM-Schriftenreihe
1
Beiträge zur Rundfunkökonomie
1
Beiträge zur Strukturforschung
1
Beiträge, Dokumente, Protokolle zu Hörfunk und Fernsehen : Schriftenreihe d. Südwestfunks
1
Business history review
1
Cat. No EC 22-63/1979
1
Cmnd.
1
Collection des rapports officiels
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College of Business working papers
1
Colloques & rencontres / Droit, économie et AES
1
Courrier hebdomadaire / Centre de Recherche et d'Information Socio-Politiques
1
Die Ökonomie des Sports in den Medien
1
Diskussionsbeiträge / Wissenschaftliches Institut für Infrastruktur und Kommunikationsdienste
1
Diskussionsbeiträge / Wissenschaftliches Institut für Kommunikationsdienste
1
Diskussionsbeiträge aus dem Institut für Volkswirtschaftslehre, Universität Hohenheim
1
Document / Commission des Communautées européennes
1
Document / Commission of the European Communities
1
Dokument / Kommission der Europäischen Gemeinschaften
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Pinning and promotion : how local
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The role of the marketing mix in
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media and the concept of "consumer audience"
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And now a word from our sponsor : do consumers perceive advertising on traditional
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Advertisers and American broadcasting : from institutional sponsorship to the creative revolution
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Business history review
95
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2021
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3
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pp. 447-481
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7
An assessment of video viewership preference of Indian viewers
Jain, Rashmi
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International journal of Indian culture and business …
24
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2021
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pp. 465-480
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Internet versus
television
advertising : a brand-building comparison
Draganska, Michaela
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Hartmann, Wesley R.
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Journal of marketing research : JMR
51
(
2014
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5
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pp. 578-590
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9
Europäischer Fernsehmarkt zwischen wirtschaftlichen Imperativen und kulturellem Auftrag : unter besonderer Berücksichtigung der bundesdeutschen Medienentwicklung
Dirkers, Detlev
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1995
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Hörfunk und
Fernsehen
Heinrich, Jürgen
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1999
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