A comparative study of the degree, dimensionality, and design of consumer ethnocentrism in diverse cultures
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Lascu, Dana Nicoleta ; Manrai, Ajay K. ; Manrai, Lalita A. ; Bilgin, F. Zeynep ; Wuehrer, Gerhard A. |
Published in: |
Journal of euromarketing. - Palmyra, PA : IMDA Press, ISSN 1049-6483, ZDB-ID 1109182-4. - Vol. 19.2010, 4, p. 227-246
|
Subject: | Nationalkultur | National culture | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Österreich | Austria | Türkei | Turkey | Polen | Poland | USA | United States |
-
Woldu, Habte G., (2012)
-
Nachwuchsführungskräfte in multikulturellen Gruppen : ein interkulturelles Experiment
Kodydek, Georg, (2014)
-
Nachwuchsführungskräfte in multikulturellen Gruppen : ein interkulturelles Experiment
Kodydek, Georg, (2014)
- More ...
-
Murray, Noel M., (1993)
-
Manrai, Lalita A., (2010)
-
Lascu, Dana-Nicoleta, (2013)
- More ...