Ein empirischer Vergleich der Prozessaufzeichungsmethoden : Mouselab und Eyetracking bei Präferenzmessungen mittels Choice-based Conjoint Analyse
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Meißner, Martin ; Decker, Reinhold ; Pfeiffer, Jella |
Published in: |
Marketing : ZFP ; journal of research and management. - München : Beck, ISSN 0344-1369, ZDB-ID 717348-9. - Vol. 32.2010, 3, p. 135-145
|
Subject: | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Informationsverhalten | Information behaviour | Marktforschung | Market research | Conjoint-Analyse | Conjoint analysis | Theorie | Theory |
-
Gursoy, Dogan, (2017)
-
Präferenzbildung bei Qualitätsunsicherheit : das Beispiel Wein
Schneider, Christoph, (1997)
-
The strategic implications of scale in choice-based conjoint analysis
Hauser, John R., (2019)
- More ...
-
Meißner, Martin, (2010)
-
How virtual reality affects consumer choice
Meißner, Martin, (2020)
-
Shopping in virtual reality stores : the influence of immersion on system adoption
Peukert, Christian, (2019)
- More ...