How to win customers in the digital world : total action or fatal inaction ; making every activity - customer activity - through complete communication
Year of publication: |
2000
|
---|---|
Other Persons: | Vervest, Peter (contributor) ; Dunn, Al (contributor) |
Publisher: |
Berlin [u.a.] : Springer |
Subject: | Electronic Commerce | Telemarketing | Kundenorientierung |
-
Kaufprozesse im Electronic Commerce : Einflüsse veränderter Kundenbedürfnisse auf die Gestaltung
Korb, Jasmin Claudia, (2000)
-
Hildebrandt, Lutz, (1999)
-
Electronic customer care : die Anbieter-Kunden-Beziehung im Informationszeitalter ; mit 12 Tabellen
Muther, Andreas, (2000)
- More ...
-
How to win customers in the digital world : total action or fatal inaction
Vervest, Peter H., (2000)
-
Erfolgreich beim Kunden in einer digitalen Welt
Vervest, Peter, (2002)
-
Erfolgreich beim Kunden in der digitalen Welt
Vervest, Peter, (2002)
- More ...