Managementtheoretische Betrachtungvon B-to-B-Marken : diskutiert am Beispiel investiver Dienstleistungen
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Freiling, Jörg ; Sohn, Anja |
Published in: |
B-to-B-Markenführung : Grundlagen, Konzepte, Best Practice. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-1738-6. - 2010, p. 103-123
|
Subject: | B-to-B-Marketing | Business-to-business marketing | Markenartikel | Brand |
-
Markenführung für Investitionsgüter : Kompetenz- und Vertrauensmarketing
Belz, Christian, (1993)
-
The value of branding for B2B service firms : the shareholders' perspective
Guenther, Miriam, (2019)
-
Ferguson, Jodie L., (2017)
- More ...
-
Is entrepreneurial branding relevant to B-to-B service ventures?
Sohn, Anja, (2011)
-
Sohn, Anja, (2008)
-
Entrepreneurial Branding - Relevant to B-to-B Service Ventures?
Sohn, Anja, (2009)
- More ...