Preissysteme zur Gestaltung und Aufteilung des Service Value
Year of publication: |
2014
|
---|---|
Authors: | Roth, Stefan ; Stoppel, Eduard |
Published in: |
Service Value als Werttreiber : Konzepte, Messung und Steuerung. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 978-3-658-02139-9. - 2014, p. 183-204
|
Subject: | Dienstleistungsmanagement | Service management | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Preismanagement | Pricing strategy | Kundenzufriedenheit | Customer satisfaction |
-
Xie, Lishan, (2024)
-
Service Value durch Customization : Implikationen für die Gestaltung des Dienstleistungsmanagements
Leischnig, Alexander, (2014)
-
Designing a business service experience : customer's perspective on value co-creation
Kukk, Jana, (2014)
- More ...
-
The conceptualization of pricing schemes : from product-centric to customer-centric value approaches
Stoppel, Eduard, (2017)
-
Nutzungsabhängige Preissysteme auf industriellen Märkten
Stoppel, Eduard, (2016)
-
Consequences of usage-based pricing in industrial markets
Stoppel, Eduard, (2015)
- More ...