Relationships take two : customer attachment styles' influence on consumers' desire for close relationships and loyalty to the firm
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Mende, Martin ; Bolton, Ruth N. ; Bitner, Mary Jo |
Published in: |
MSI reports : working paper series. - Cambridge, Mass. : [Verlag nicht ermittelbar], ISSN 1545-505X, ZDB-ID 2127174-4. - 2009, 3, p. 23-49
|
Subject: | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Empirische Methode | Empirical method |
-
Beziehungen zwischen Konsumenten und Marken : Eine empirische Untersuchung von Markenbeziehungen
Lorenz, Bettina, (2009)
-
Kundenbindung und Kundenwert : Der Einfluss von Einstellungen auf das Kaufverhalten
Vogel, Verena, (2006)
-
Weiber, Rolf, (2010)
- More ...
-
Mende, Martin, (2013)
-
Mende, Martin, (2017)
-
Mende, Martin, (2009)
- More ...