Service quality : new directions in theory and practice
Year of publication: |
1994
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Other Persons: | Rust, Roland T. (ed.) |
Publisher: |
Thousand Oaks, Calif [u.a.] : Sage Publications |
Subject: | Dienstleistungsqualität | Service quality | Servicepolitik | Verbraucherzufriedenheit | Qualitätsmanagement | Dienstleistungsbetrieb | Kundendienst | Qualitätskontrolle |
Description of contents: | Table of Contents [gbv.de] ; Table of Contents [loc.gov] ; Description [loc.gov] |
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Service quality : new directions in theory and practice
Rust, Roland T., (1994)
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Kundenzufriedenheit durch Servicequalität : Konzeption - Messung - Umsetzung
Rapp, Reinhold, (1997)
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Servicequalität : Konzepte und Instrumente für eine perfekte Dienstleistung
Bruhn, Manfred, (2013)
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The simple rules of a complex world: William Rand and Roland Rust
Rand, William, (2016)
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A roadmap for driving customer word-of-mouth
Keiningham, Timothy Lee, (2018)
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Return on quality : measuring the financial impact of your company's quest for quality
Rust, Roland T., (1994)
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