The autonomation of consumption decisions : a predictive analysis of the influence of the autonomation of consumption-relevant decisions on consumer sovereignty
Year of publication: |
2024 ; 1st edition
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Authors: | Gerold, Markus |
Institutions: | Steinbeis-Stiftung für Wirtschaftsförderung (publisher) |
Publisher: |
Stuttgart : Steinbeis-Edition |
Subject: | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Konsumentensouveränität | Consumer sovereignty | Digitalisierung | Digitization | Algorithmus | Algorithm | Big Data | Big data | Entscheidung | Decision |
Description of contents: | Table of Contents [d-nb.info] |
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Von der Konsumentensouveränität zum nachhaltigen Konsum : unter Berücksichtigung intelligenter Netze
Schappert, Monika Elisabeth Luise, (2023)
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Consumers' privacy-related decision-making in the digital landscape
Bidler, Margarita, (2020)
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Chan, Kaye, (2022)
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Lücke, Britta, (2006)
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Produktions-Planungs- und -Steuerungssysteme : PPS ; Praxis, Perspektiven, Strategien
Vejsada, Karel, (1995)
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Bürokommunikation - Wettbewerbsfaktor der Zukunft : Grundlagen, Technik, Einführungsstrategie
(1987)
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