The one to one fieldbook : the complete toolkit for implementing a 1 to 1 marketing program
Year of publication: |
1999 ; Reprint.
|
---|---|
Authors: | Peppers, Don ; Rogers, Martha ; Dorf, Bob |
Publisher: |
Oxford : Capstone |
Subject: | Direktmarketing | Kundenorientierung | Kundenmanagement |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Link, Jörg, (1999)
-
Customer Integration : von der Kundenorientierung zur Kundenintegration
Kleinaltenkamp, Michael, (1996)
-
Kundenkommunikation und Kundenbindung : neue Ansätze zum Dialog im Marketing
Hesse, Jürgen, (1997)
- More ...
-
Peppers, Don, (1999)
-
Die 1:1-Zukunft : Strategien für ein individuelles Kundenmarketing
Peppers, Don, (1994)
-
Enterprise one-to-one : tools for building unbreakable customer relationships in the interactive age
Peppers, Don, (1997)
- More ...