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24
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Strategisches Management
19
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Europe
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Wirkungsanalyse
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Impact assessment
16
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Undetermined
468
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13
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478
Article
100
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
267
Thesis
89
Collection of articles of several authors
85
Sammelwerk
85
Aufsatzsammlung
82
Article in journal
62
Aufsatz in Zeitschrift
62
Case study
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Konferenzschrift
38
Lehrbuch
15
Collection of articles written by one author
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Conference proceedings
14
Festschrift
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Sammlung
14
Textbook
13
research-article
10
Aufsatz im Buch
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Book section
8
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6
Handbuch
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Systematic review
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Übersichtsarbeit
5
Ratgeber
3
Graue Literatur
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Guidebook
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Anthologie
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Aufgabensammlung
1
Einführung
1
Fallsammlung
1
Fallstudiensammlung
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Mehrsprachiges Wörterbuch
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Umfrage
1
Wörterbuch
1
case-report
1
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3,929
Undetermined
50
French
2
Russian
1
Author
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Swoboda, Bernhard
117
Morschett, Dirk
29
Schramm-Klein, Hanna
23
Foscht, Thomas
21
Maloles, Cesar
9
Olejnik, Edith
9
Elsner, Stefan
8
Möslein, Kathrin
8
Rudolph, Thomas
8
Schnedlitz, Peter
8
Hirschmann, Johannes
7
Zentes, Joachim
7
Dabija, Dan Cristian
6
Hack, Andreas
6
Lasch, Rainer
6
Berg, Bettina
5
Bogaschewsky, Ronald
5
Bruhn, Manfred
5
Burmann, Christoph
5
Eßig, Michael
5
Jacobs, Nele
5
Rottke, Nico
5
Sinning, Carolina
5
Stölzle, Wolfgang
5
Eisend, Martin
4
Herstatt, Cornelius
4
Koller, Hans
4
Morbe, Lukas
4
Mutl, Jan
4
Pennemann, Karin
4
Pohlmann, Markus
4
Pop, Nicolae Al.
4
Schlüter, Andrea
4
Schmidt, Holger J.
4
Weindel, Julia
4
Baumgarth, Carsten
3
Bode, Christoph
3
Hadwich, Karsten
3
Homburg, Carsten
3
Hunziker, Stefan
3
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
462
Helmut-Schmidt-Universität/Universität der Bundeswehr Hamburg
3
Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt
3
Technische Universität Hamburg
3
Technische Universität Hamburg-Harburg
3
Bundesverband Materialwirtschaft, Einkauf und Logistik
2
Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg
2
Internationale Konferenz "DerMarkentag" <7., 2018, Koblenz>
2
Springer Gabler <Firma>
2
Technische Universität Braunschweig
2
Technische Universität Darmstadt
2
accadis Hochschule Bad Homburg
2
BUIS-Tage <9., 2017, Magdeburg>
1
Christian-Albrechts-Universität zu Kiel
1
Conference on "ReThinking Management: the Impact of Cultural Turns" <2014, Karlsruhe>
1
Deutsch-Koreanisches Kolloquium <8., 2011, Eichstätt>
1
Deutsches Zentrum für Altersfragen
1
EBS Universität für Wirtschaft und Recht
1
Ernst-Moritz-Arndt-Universität Greifswald
1
European Advertising Academy
1
Fachtagung "Mergers & Acquisitions im Spannungsfeld der Rechts- und Wirtschaftswissenschaften" <5., 2018, Freiberg>
1
Gemeinsame Tagung der Arbeitsgemeinschaft Sozialwissenschaftlicher Institute e.V. (ASI) und der Sektion Methoden der Deutschen Gesellschaft für Soziologie <2015, Köln>
1
Goethe-Universität Frankfurt am Main
1
Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
1
Health in Diversity, Diversity in Health? <Veranstaltung> <2., 2019, Kilifi>
1
Humboldt-Universität zu Berlin
1
ICORIA <Veranstaltung> <13., 2014, Amsterdam>
1
ICORIA <Veranstaltung> <14., 2015, London>
1
ICORIA <Veranstaltung> <15., 2016, Ljubljana>
1
ICORIA <Veranstaltung> <16., 2017, Gent>
1
ICORIA <Veranstaltung> <17., 2018, Valencia>
1
ICORIA <Veranstaltung> <18., 2019, Krems an der Donau>
1
International Symposium on Public Sector Management <15., 2015, Hamburg>
1
Internationale Konferenz "DerMarkentag" <5., 2014, Koblenz>
1
Internationale Konferenz "DerMarkentag" <6., 2016, Berlin>
1
Karlsruher Institut für Technologie
1
Leuphana Universität Lüneburg
1
Reparieren, Selbermachen und Längernutzen als zukunftsweisende Konsumpraktiken und das Ideal der Kreislaufwirtschaft <Veranstaltung> <2019, Wien>
1
Social Diversity - International Social Work from an Intercultural and De-Colonial Perspective. Implications for Social Work with Refugees and Migrants <Veranstaltung> <2016, Eichstätt>
1
Soproni Egyetem
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Research
241
BestMasters
30
Markt- und Unternehmensentwicklung / Markets and Organisations
14
Sustainable Management, Wertschöpfung und Effizienz
12
Essays in real estate research
11
European retail research
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Forschungs-/Entwicklungs-/Innovations-Management
10
Marketing : ZFP ; journal of research and management
9
SpringerLink / Bücher
9
Familienunternehmen und KMU
8
Innovation und Entrepreneurship
8
Advances in advertising research
6
Energiepolitik und Klimaschutz
5
International Journal of Retail & Distribution Management
5
International business review : the official journal of the European International Business Academy
5
Management International Review
5
Energy policy and climate protection
4
European Advertising Academy
4
Fallstudien zum Internationalen Management : Grundlagen - Praxiserfahrungen - Perspektiven
4
International Marketing Review
4
International journal of retail & distribution management
4
Journal of retailing and consumer services
4
Management international review : mir ; journal of international business
4
Schriften zum europäischen Management
4
Schriften zur Unternehmensentwicklung
4
Schriftenreihe der HHL Leipzig Graduate School of Management
4
Springer eBook Collection
4
Advanced studies in supply management
3
Ausgewählte Schriften von Claus Offe
3
AutoUni-Schriftenreihe
3
European Retail Research
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FOM-Edition Research
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Forum Dienstleistungsmanagement
3
Gabler theses
3
Innovatives Markenmanagement
3
International marketing review
3
Journal of business research : JBR
3
Journal of international marketing
3
Lehrbuch
3
Management international review : MIR ; journal of international business
3
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International grocery retailers' country environment, resources and local performance : a cross-classified mutli-level approach
Swoboda, Bernhard
;
Morbe, Lukas
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
41
(
2019
)
1
,
pp. 4-23
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012004771
Saved in:
2
An inter- and intra-format perspective on transfer and perception of retail formats
Swoboda, Bernhard
;
Morbe, Lukas
;
Dabija, Dan Cristian
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
39
(
2017
)
4
,
pp. 24-36
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011780909
Saved in:
3
International strategy's effects on retailers' local implementation and performance
Swoboda, Bernhard
;
Morbe, Lukas
;
Hirschmann, Johannes
- In:
International business review : the official journal of …
27
(
2018
)
3
,
pp. 642-653
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011856709
Saved in:
4
Retail brand equity and loyalty : analysis in the context of sector-specific antecedents, perceived value, and multichannel retailing
Weindel, Julia
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011505956
Saved in:
5
The corporate reputation of multinational corporations : an analysis of consumers’ perceptions of corporate reputation and its effects across nations
Huber, Cathrin
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011730879
Saved in:
6
The relevance of timing and time in international business : analysis of different perspectives and results
Swoboda, Bernhard
- In:
Strategic management : a European approach
,
(pp. 85-113)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001650431
Saved in:
7
The impact of fit among internationalization stages and firms' structure, processes and culture on performance : a profile deviation perspective
Swoboda, Bernhard
- In:
Internationales Management und die Grundlagen des …
,
(pp. 59-82)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011503210
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8
Convenience-oriented shopping : a model from the perspective of consumer research
Swoboda, Bernhard
;
Morschett, Dirk
- In:
Food, people and society : a european perspective of …
,
(pp. 177-196)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001617367
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9
Allied groups on the road to complex networks
Zentes, Joachim
;
Swoboda, Bernhard
- In:
Technology in society : an international journal
22
(
2000
)
1
,
pp. 133-150
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001525240
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10
Reciprocal effects of cognitive, affective, and social customer experience on customer loyalty and word-of-mouth in omnichannel fashion retailing
Fränzel, Nils
;
Swoboda, Bernhard
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
46
(
2024
)
4
,
pp. 3-18
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015167041
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