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Theorie
69
Theory
69
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35
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34
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34
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Germany
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9
Marketingmanagement
9
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8
Multivariate analysis
8
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7
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Cluster analysis
5
Clusteranalyse
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5
Monte-Carlo-Simulation
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Price response function
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Retailing
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Advertising effects
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Algorithm
4
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Online availability
All
Free
17
Undetermined
17
CC license
1
Type of publication
All
Article
69
Book / Working Paper
37
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
52
Arbeitspapier
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Working Paper
21
Graue Literatur
20
Non-commercial literature
20
Aufsatz im Buch
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Book section
10
Hochschulschrift
4
Aufsatzsammlung
3
Bibliografie enthalten
2
Bibliography included
2
Collection of articles of several authors
1
Festschrift
1
Konferenzschrift
1
Lehrbuch
1
Rezension
1
Sammelwerk
1
Textbook
1
Thesis
1
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Language
All
English
68
German
34
Undetermined
5
Author
All
Hruschka, Harald
105
Natter, Martin
9
Probst, Markus
7
Steiner, Winfried J.
7
Falke, Andreas
5
Fettes, Werner
5
Baumgartner, Bernhard
4
Gahler, Daniel
4
Hasitschka, Werner
3
Schröder, Nadine
3
Bratschitsch, Rudolf
2
Buchta, Christian
2
Dippold, Katrin
2
Hamerle, Alfred
2
Lukanowicz, Martin
2
Paetz, Friederike
2
Reutterer, Thomas
2
Schindler, Marion
2
Stoiber, Helmut
2
Dichtl, Erwin
1
Diller, Hermann
1
Dippold, Katrin
1
Falk, Bernd
1
Kreilkamp, Edgar
1
Marzen, Walter
1
Mies, Christian
1
Scheuch, Fritz
1
Schiebel, Walter
1
Schryen, Guido
1
Schwab, Renate
1
Semmler, Michael
1
Steiner, Winfried
1
Tietz, Bruno
1
Weber, Manfred
1
Weinhold-Stünzi, Heinz
1
Werkmeister, Marc
1
Wiedmann, Klaus-Peter
1
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Institution
All
Universität Regensburg / Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
4
Workshop on Channel Productivity <1996, Brüssel>
1
Published in...
All
Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
21
Journal of business economics : JBE
15
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
8
OR spectrum : quantitative approaches in management
6
Marketing : ZFP ; journal of research and management
4
European journal of operational research : EJOR
3
Journal of forecasting
3
Review of managerial science : RMS
3
Review of marketing science
3
Dynamic competitive analysis in marketing : proceedings of the International Workshop on Dynamic Competitive Analysis in Marketing, Montréal, Canada, September 1 - 2, 1995
2
Forschungsbericht / Institut für Höhere Studien und Wissenschaftliche Forschung, Wien
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
2
Marketing : journal of research and management
2
Reihe Wirtschaftswissenschaften
2
Schmalenbach business review : sbr
2
Econometrics of short and unreliable time series
1
Handbook of marketing decision models
1
Innovationen im sektoralen Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Fritz Scheuch ; mit 15 Tabellen
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Marketing Management
1
Marketing letters : a journal of research in marketing
1
Marketing-Management
1
Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
1
Marktorientierte Unternehmungsführung
1
Mathematics Preprint Archive
1
Mathematische Methoden der Wirtschaftswissenschaften : Festschrift für Otto Opitz
1
OR-Spektrum : quantitative approaches in management
1
Operations-Research-Spektrum : Zeitschrift der Gesellschaft für Operations Research
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Regensburger Beiträge zur betriebswirtschaftlichen Forschung : Schriftenreihe des Instituts für Betriebswirtschaftslehre der Universität Regensburg
1
Review of managerial science
1
Schmalenbach Business Review
1
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All
ECONIS (ZBW)
OLC EcoSci
30
RePEc
21
USB Cologne (EcoSocSci)
16
EconStor
9
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1
A flexible brand choice model based on neural net methodology : a comparison to the linear utility multinomial logit model and its latent class extension
Hruschka, Harald
;
Fettes, Werner
;
Probst, Markus
;
Mies, …
- In:
OR spectrum : quantitative approaches in management
24
(
2002
)
2
,
pp. 127-143
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001673539
Saved in:
2
Homogeneous and latent class versions of the neural net-multinomial logit model (NN-NML) : a semiparametric approach to analyze brand choice
Hruschka, Harald
;
Probst, Markus
;
Fettes, Werner
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001619754
Saved in:
3
Artificial neural net - multinomial logit model : (ANN-MNL); a semiparametric approach to analyze brand choice
Hruschka, Harald
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013408243
Saved in:
4
Die Bewährung von Ankerpreismodellen bei der Erklärung der Markenwahl
Hruschka, Harald
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013408246
Saved in:
5
Die Bewährung von Ankerpreismodellen bei der Erklärung der Markenwahl
Hruschka, Harald
;
Fettes, Werner
;
Probst, Markus
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
54
(
2002
)
5
,
pp. 426-441
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001691117
Saved in:
6
Interpretation aids for multilayer perceptron neutral nets
Hruschka, Harald
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013408262
Saved in:
7
Neuronale Netze zur Bestimmung nichtlinearer Nutzenfunktionen in Markenwahlmodellen
Probst, Markus
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001629297
Saved in:
8
An artificial neural net attraction model (ANNAM) to analyze market share effects of marketing instruments
Hruschka, Harald
- In:
Schmalenbach business review : sbr
53
(
2001
)
1
,
pp. 27-40
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001539150
Saved in:
9
Spezifikation, Schätzung und empirische Bewährung der Gutenberg Preis-Absatz-Funktion
Hruschka, Harald
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001392467
Saved in:
10
Bestimmung der Kaufverbundenheit mit Hilfe eines probabilistischen Meßmodells
Hruschka, Harald
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
43
(
1991
)
5
,
pp. 418-434
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001106219
Saved in:
1
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5
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