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Multivariate analysis
18
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17
Supplier relationship management
17
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17
Zahlungsbereitschaftsanalyse
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Aufsatzsammlung
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Statistical theory
15
Statistische Methodenlehre
15
Business economics
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Preismanagement
13
Pricing strategy
13
Unternehmen
13
International marketing
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12
Negotiations
11
Wettbewerbsstrategie
11
Absatz
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10
Marktforschung
10
Projektfinanzierung
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Conjoint analysis
9
Markenführung
9
Marketingtheorie
9
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Graue Literatur
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Arbeitspapier
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Fallstudie
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Handbook
1
Handbuch
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Hochschulschrift
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Sammelwerk
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Working Paper
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German
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Wilken, Robert
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Backhaus, Klaus
15
Dost, Florian
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Bürgin, David
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Maier, Erik
4
Aichner, Thomas
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Coletti, Paolo
3
Eisenbeiß, Maik
3
Blechschmidt, Boris
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Geisendorf, Sylvie
2
Stadie, Ekkehard
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Stimmer, Elena
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Aigner, Andreas
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Alexander, Julia
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Bader, Maximilian
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Boden, Joe
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Bohle, Corinna
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Brzoska, Lars
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Buerke, Anja
1
Cornelißen, Markus
1
Diamantopoulos, Adamantios
1
Dinkevych, Elena
1
Eggert, Andreas
1
Eschweiler, Maurice
1
Freund, Philipp Alexander
1
Gaspar, Claudia
1
Gruner, Kai
1
Hillig, Thomas
1
Hohmann, Philipp
1
Hoyer, Wayne D.
1
Isaak, Karina
1
Jacob, Frank
1
Paulsen, Thomas
1
Rabaa, Simon
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Sabel, Tatjana
1
Schauerte, Nico
1
Schmitt, Julien
1
Schneider, Helmut
1
Sichtmann, Christina
1
Skiera, Bernd
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Institution
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Verlag Dr. Kovač
1
Westfälische Wilhelms-Universität Münster
1
Published in...
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Journal of global marketing
3
Marketing : ZFP ; journal of research and management
3
Journal of retailing and consumer services
2
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
1
Arbeitspapiere des Betriebswirtschaftlichen Instituts für Anlagen und Systemtechnologien
1
British journal of management : BJM
1
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
1
Corporate reputation review
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
ESCP Europe working paper
1
Ecological economics
1
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Internetökonomie : ein interdisziplinärer Beitrag zur Erklärung und Gestaltung hybrider Systeme
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Journal of retailing
1
Journal of the Academy of Marketing Science
1
Marken im Internet : Herausforderungen und rechtliche Grenzen für das Marketing
1
Marketing
1
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag
1
Marketing letters : a journal of research in marketing
1
Probleme und Trends in der Marketing-Forschung : Festschrift für Professor Dr. Peter Hammann zum 60. Geburtstag
1
Psychology & marketing
1
Schriftenreihe Merkur : Schriften zum innovativen Marketing-Management
1
Telekommunikation und Multimedia
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Predicting purchase decisions with different conjoint analysis methods : a Monte Carlo simulation
Backhaus, Klaus
;
Hillig, Thomas
;
Wilken, Robert
- In:
International journal of market research : JMRS ; the …
49
(
2007
)
3
,
pp. 341-364
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003467514
Saved in:
2
Die Beschleunigung von Produktlebenszyklen : eine Analyse unter Laborbedingungen
Backhaus, Klaus
- In:
Marketing
,
(pp. 157-187)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001320638
Saved in:
3
Akzeptanzforschung bei technologischen Basisinnovationen : methodische Probleme und Lösungsansätze
Backhaus, Klaus
- In:
Probleme und Trends in der Marketing-Forschung : …
,
(pp. 169-191)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001301062
Saved in:
4
Was bringt der Wettbewerb im Telekommunikationsmarkt? : Erste Erfahrungen aus dem liberalisierten Markt
Backhaus, Klaus
;
Stadie, Ekkehard
;
Voeth, Markus
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000661785
Saved in:
5
Handbuch Industriegütermarketing : Strategien - Instrumente - Anwendungen
Backhaus, Klaus
(
ed.
)
-
2004
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002154828
Saved in:
6
"The (real) world is not enough" : motivational drivers and user behavior in virtual worlds
Eisenbeiß, Maik
;
Blechschmidt, Boris
;
Backhaus, Klaus
; …
- In:
Journal of interactive marketing : a quarterly …
26
(
2012
)
1
,
pp. 4-20
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009490160
Saved in:
7
Nonlinear and asymmetric returns on customer satisfaction : do they vary across situations and consumers?
Eisenbeiß, Maik
;
Cornelißen, Markus
;
Backhaus, Klaus
; …
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
42
(
2014
)
3
,
pp. 242-263
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010364012
Saved in:
8
Marken im Internet : Aspekte der Hybrid- und Onlinemarkenführung
Backhaus, Klaus
;
Sabel, Tatjana
- In:
Internetökonomie : ein interdisziplinärer Beitrag zur …
,
(pp. 45-70)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003308414
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9
Von der Virtual Community zur Virtual World - die Marke in Second Life
Backhaus, Klaus
;
Blechschmidt, Boris
- In:
Marken im Internet : Herausforderungen und rechtliche …
,
(pp. 321-336)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003530276
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10
Platform adoption in system markets : the roles of preference heterogeneity and consumer expectations
Steiner, Michael
;
Schauerte, Nico
;
Eggert, Andreas
; …
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
33
(
2016
)
2
,
pp. 276-296
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011527085
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