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~subject:"Customer satisfaction"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
~type_genre:"Fallstudiensammlung"
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Wertorientierte Gestaltung von...
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Customer satisfaction
Beziehungsmarketing
3,392
Relationship marketing
3,392
Shareholder Value
787
Shareholder value
787
Deutschland
776
Germany
774
Theorie
715
Theory
715
Consumer behaviour
410
Konsumentenverhalten
410
Customer value
304
Kundenwert
304
Kundenzufriedenheit
255
Marketing management
248
Marketingmanagement
248
Lieferantenmanagement
238
Supplier relationship management
238
USA
213
United States
213
Social Web
211
Social web
211
E-commerce
209
Electronic Commerce
209
Dienstleistungsqualität
180
Service quality
180
Corporate Governance
167
Corporate governance
167
Customer integration
157
Kundenintegration
157
Brand management
150
Markenführung
150
Strategisches Management
136
Strategic management
135
Innovation management
127
Innovationsmanagement
127
Stakeholder
121
Controlling
113
Management control
113
Internet marketing
111
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less ...
Online availability
All
Undetermined
38
Free
2
Type of publication
All
Article
254
Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Fallstudiensammlung
Article in journal
4,225
Aufsatz in Zeitschrift
4,225
Book section
254
Hochschulschrift
126
Thesis
101
Graue Literatur
92
Non-commercial literature
92
Arbeitspapier
58
Working Paper
58
Conference paper
41
Konferenzbeitrag
41
Case study
29
Fallstudie
29
Aufsatzsammlung
25
Collection of articles of several authors
25
Sammelwerk
25
Ratgeber
17
Guidebook
16
Lehrbuch
5
Reprint
5
Textbook
5
Collection of articles written by one author
4
Sammlung
4
Handbook
3
Handbuch
3
Konferenzschrift
3
Bibliografie
2
Conference proceedings
2
Elektronischer Datenträger
2
Accompanied by computer file
1
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Checkliste
1
Elektronischer Datenträger als Beilage
1
Festschrift
1
Forschungsbericht
1
Interview
1
Mikroform
1
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Language
All
English
130
German
125
Author
All
Homburg, Christian
8
Töpfer, Armin
7
Pepels, Werner
5
Stock-Homburg, Ruth
5
Krafft, Manfred
4
Lüers, Thomas
4
Matzler, Kurt
4
Bruhn, Manfred
3
Gouthier, Matthias H. J.
3
Götz, Oliver
3
Günter, Bernd
3
Hinterhuber, Hans H.
3
Kühlborn, Sven
3
Piller, Frank T.
3
Stahl, Heinz K.
3
Stauss, Bernd
3
Aggarwal, Anu Gupta
2
Backhaus, Klaus
2
Blache, Raimund
2
Bubmann, Christoph
2
Bucerius, Matthias
2
Coenen, Christian
2
Fuchs, Oliver A.
2
Fürst, Andreas
2
Georgi, Dominik
2
Gerpott, Torsten J.
2
Griffin, Abbie
2
Hoyer, Wayne D.
2
Hüttel, Björn Armin
2
Jensen, Ove
2
Klenk, Peter
2
Kurze, Katharina
2
Lee, Su-fang
2
Lingenfelder, Michael
2
Lux, Heinz-Günter
2
Perz, Mario
2
Reinartz, Werner J.
2
Silvestri, Cecilia
2
Aakash, Aakash
1
Achimba, Clement
1
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All
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
31
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
10
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
4
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
4
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
3
Erfolgsfaktor Kundenzufriedenheit : Handbuch für Strategie und Umsetzung
3
Handbook of research on customer engagement
3
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung
3
Aktuelle Entwicklungen im Dienstleistungsmarketing
2
Brand, Label, and Product Intelligence : Second International Conference, COBLI 2021
2
Corporate Shared Services : Bereitstellung von Dienstleistungen im Konzern
2
Customer Management : Vertriebs- und Servicekonzepte der Zukunft
2
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
2
Design thinking : integrating innovation, customer experience and brand value
2
Digitalisierung und Innovation : Planung, Entstehung, Entwicklungsperspektiven
2
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
2
Erfolg durch Dienen? : Beiträge zur wertsteigernden Führung von Dienstleistungsunternehmen
2
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
2
Handbuch Vertriebs-Exzellenz im Asset Management : institutionelle Anleger gewinnen und binden
2
Interdisciplinary management research XVI ; 1
2
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : erprobte Instrumentarien, Erfolgsbeispiele, Problemlösungen
2
Kundenorientierung im Touristikmanagement
2
Marketing in the new global order : challenges and opportunities
2
Proceedings of the IWEMB 2019 : Third International Workshop on Entrepreneurship in Electronic and Mobile Business : Vestfold, Norway, September 30-October 1, 2019
2
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
2
Recent developments in Vietnamese business and finance
2
Service Value als Werttreiber : Konzepte, Messung und Steuerung
2
Strategies and tools for managing connected consumers
2
The future opportunities and challenges of business in digital era 4.0 : proceedings of the 2nd International Conference on Economics, Business and Entrepreneurship (ICEBE 2019), Bandar Lampung, Indonesia, 1 November, 2019
2
Three essays on success factors of digital and non-digital services
2
3rd International Conference on Global Interdependence and Decision Sciences, December 28-30, 2009, Hyderabad, India
1
AI-driven intelligent models for business excellence
1
Accounting in networks
1
Advances in applied business research : the L.A.B.S. initiative
1
Advances in services innovations
1
Aktuelle Forschungsfragen im Dienstleistungsmarketing : [Workshop Dienstleistungsmarketing 2008]
1
Analyzing the strategic role of social networking in firm growth and productivity
1
Artificial intelligence and digital diversity inclusiveness in corporate restructuring
1
Betriebswirtschaftslehre und betriebliche Praxis : Festschrift für Horst Seelbach zum 65. Geburtstag
1
Branding and sustainable competitive advantage : building virtual presence
1
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1
Customer value management of sports events
Pechlaner, Harald
;
Helfricht, Matthias
;
Raich, Frieda
; …
- In:
Sport and tourism : 53st congress 2003, Athens, Greece
,
(pp. 231-245)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002108988
Saved in:
2
Kundenorientierte Unternehmensführung als Managementherausforderung
Greve, Goetz
- In:
Kundenorientierte Unternehmensführung : Konzept und …
,
(pp. 3-32)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003981023
Saved in:
3
Die Relevanz des Kundenbindungsmanagements für das Customer Relationship Management (CRM)
Heering, Johannes
- In:
Aktuelle Entwicklungen im Dienstleistungsmarketing
,
(pp. 135-190)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003916189
Saved in:
4
Der Einfluss des Shopping Value auf die differenzierende Wirkung von Einkaufserlebnissen : eine empirische Analyse
Schwertfeger, Marko
;
Geigenmüller, Anja
- In:
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 273-292)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009550165
Saved in:
5
Enhancing financial performance : the power of customer metrics
Kumar, V.
;
Umashankar, Nita
- In:
Handbook of marketing and finance
,
(pp. 9-42)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009552536
Saved in:
6
Der Zusammenhang zwischen Kundennähe, Kundenzufriedenheit und Kundenbindung sowie deren Erfolgswirkungen
Krafft, Manfred
;
Götz, Oliver
- In:
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und …
,
(pp. 213-246)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008857601
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7
Customer value from a customer perspective : a comprehensive review
Graf, Albert
;
Maas, Peter
- In:
Service Value als Werttreiber : Konzepte, Messung und …
,
(pp. 59-87)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010359525
Saved in:
8
Die Customer-based View der Unternehmung
Matzler, Kurt
;
Stahl, Heinz K.
;
Hinterhuber, Hans H.
- In:
Kundenorientierte Unternehmensführung : …
,
(pp. 3-31)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003786477
Saved in:
9
Kundenzufriedenheit und Kundenwert
Stahl, Heinz K.
;
Hinterhuber, Hans H.
;
Friedrich von …
- In:
Kundenorientierte Unternehmensführung : …
,
(pp. 247-266)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003786574
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10
Reframing customer value in a service-based paradigm : an evaluation of a formative measure in a multi-industry, cross-cultural context
Ruiz, David Martín
;
Gremler, Dwayne D.
;
Washburn, Judith H.
- In:
Handbook of partial least squares : concepts, methods …
,
(pp. 535-566)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003944669
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