Showing 1 - 10 of 185
Die '4 P im Marketing' gehören zum unverrückbaren Basiswissen des Fachs. Dieses nunmehr in zweiter Auflage erscheinende Kompaktbuch erläutert die einzelnen Instrumente des Marketing-Mix theoretisch fundiert und zugleich praxisnah ausgelegt: - die Produktpolitik ('Product-P') für...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012666093
In article some results of research received by the author of some the Moscow small enterprises are analyzed. Under a critical corner of sight activity on support of SME in Russia is considered. Problems of small business are formulated and ranged.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008559036
"Sponsorship of sports, arts or events can be a powerful form of marketing communication for businesses and organizations. This book introduces the fundamentals of sponsorship-linked marketing, helping the reader to understand how sponsorship can be planned, executed and measured. Drawing on...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010389991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001704573
Unique packaging proposition - der einzigartige Verpackungsvorteil - ist nicht nur eine Wortschöpfung findiger Marketingspezialisten, vielmehr wird die Hülle zunehmend Teil des Produktes und spielt damit eine zentrale Rolle im Marketing-Mix. Die Entwicklung verkaufsfördernder Eigensschaften...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001854038
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003895949
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003835724
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009688282