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Theory
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Germany
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E-commerce
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Social web
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Marktforschung
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Marketing
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Marketingmanagement
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Search engine
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Suchmaschine
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Marketing management
13
Price discrimination
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Profitability
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Online availability
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Undetermined
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Book / Working Paper
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Graue Literatur
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Case study
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Hochschulschrift
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Thesis
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Skiera, Bernd
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Wilken, Robert
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Dost, Florian
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Backhaus, Klaus
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Wolk, Agnieszka
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Eisenbeiß, Maik
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Eisend, Martin
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Gedenk, Karen
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Haruvy, Ernan
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Heise, Marc
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Heubrandner, Florian
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Isaak, Karina
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König, Wolfgang
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Maier, Erik
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Oetzel, Sebastian
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Popkowski Leszczyc, Peter T. L.
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International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
5
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
4
Marketing : ZFP ; journal of research and management
3
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
2
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
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Beiträge zur betriebswirtschaftlichen Forschung
1
Business research
1
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
European journal of operational research : EJOR
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GfK marketing intelligence review : Marketingforschung für die Praxis
1
Improving decision making in real-time bidding
1
Interfaces : the INFORMS journal on the practice of operations research
1
International journal of electronic commerce : IJEC
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Journal of business research : JBR
1
Journal of business-to-business marketing
1
Journal of retailing
1
Journal of service research : JSR
1
Management der Internationalisierung : Michael Kutschker zum 65. Geburtstag
1
Marketing : journal of research and management
1
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen Transformation
1
Pricing-Forschung in Deutschland
1
Publication / E-Finance Lab, Frankfurt am Main
1
R & D / Institut Eropéen d'Administration des Affaires ; Corporate Renewal Initiative : working papers
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What makes deal-of-the-day promotions really effective? : the interplay of discount and time constraint with product type
Eisenbeiß, Maik
;
Wilkinson, Robert
;
Skiera, Bernd
; …
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
32
(
2015
)
4
,
pp. 387-397
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011428880
Saved in:
2
Generalisierte kanonische Zentroid-Plots : ein Ansatz zur grafischen Erweiterung der MANOVA am Beispiel externer Referenzpreise
Eisenbeiß, Maik
;
Eschweiler, Maurice
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
31
(
2009
)
1
,
pp. 25-42
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003810165
Saved in:
3
Verhaltensorientierter Ansatz zur Erklärung von Preisreaktionen bei Commodities und Empfehlungen für die Preissetzung auf Commodity-Märkten
Dost, Florian
;
Wilken, Robert
- In:
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, …
,
(pp. 133-147)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008701318
Saved in:
4
Does the presentation of true costs at the point of purchase nudge consumers toward sustainable product options?
Wilken, Robert
;
Schmitt, Julien
;
Dost, Florian
; …
-
2024
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015125509
Saved in:
5
Improving pricing scope through consumers' construal level : evidence based on consumers' willingness-to-pay ranges
Isaak, Karina
;
Wilken, Robert
;
Dost, Florian
;
Bürgin, David
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
74
(
2020
)
4
,
pp. 365-383
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012390045
Saved in:
6
A meta-analysis of price change fairness perceptions
Tarrahi, Farid
;
Eisend, Martin
;
Dost, Florian
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
33
(
2016
)
1
,
pp. 199-203
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011490887
Saved in:
7
Value-based pricing in competitive situations with the help of multi-product price response maps
Dost, Florian
;
Geiger, Ingmar
- In:
Journal of business research : JBR
76
(
2017
),
pp. 219-236
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011713628
Saved in:
8
Decomposing cross-channel advertising support of retailer price promotions
Maier, Erik
;
Dost, Florian
- In:
Journal of retailing
100
(
2024
)
3
,
pp. 362-381
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015065321
Saved in:
9
Der Einfluss von Stimmungen auf die Zahlungsbereitschaft
Schneider, Helmut
;
Wilken, Robert
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
33
(
2011
)
1
,
pp. 32-45
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008989472
Saved in:
10
Internationale Preiskoordination: Auswirkungen der Parametrisierung von Arbitrageneigungsfuktionen
Backhaus, Klaus
;
Wilken, Robert
- In:
Management der Internationalisierung : Michael …
,
(pp. 289-306)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003819187
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