Showing 1 - 4 of 4
Marketing research has proven various factors to impact brand equity (e.g., brand awareness or brand trust). However, until today the impact of e-commerce activities has not been assessed...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005846462
Dank einer beispiellos langen Friedensperiode haben die Industrialisierung,eine perfektionierte Logistik, das Informationszeitalter und nicht zuletzt diefreie Marktwirtschaft zu einem Zustand geführt, den man als einen „annäherndgesättigten Käufermarkt“ bezeichnen kann. Die Menschen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009418777
Dank einer beispiellos langen Friedensperiode haben die Industrialisierung,eine perfektionierte Logistik, das Informationszeitalter und nicht zuletzt diefreie Marktwirtschaft zu einem Zustand geführt, den man als einen annäherndgesättigten Käufermarkt bezeichnen kann. Die Menschen bleiben...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005863599
In addition to the functional value of a brand, the academic branding literature also emphasises the symbolic function of a brand. The importance of emotional values is often stressed by the necessity to create strong customer-brand relationships for building brand equity. Since the brand is a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005867731