Segmentation and customer insight in contemporary services marketing practice : why grouping customers is no longer enough
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Bailey, Christine ; Baines, Paul R. ; Wilson, Hugh ; Clark, Moira |
Published in: |
Journal of marketing management : MM. - Abingdon : Routledge, Taylor & Francis Group, ISSN 0267-257X, ZDB-ID 645971-7. - Vol. 25.2009, 3/4, p. 227-252
|
Subject: | Marktsegmentierung | Market segmentation | Dienstleistungsmarketing | Services marketing | Kundenanalyse | Customer analysis | Großbritannien | United Kingdom |
-
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
Bruhn, Manfred, (2000)
-
Verbraucherorientierte Optimierung der Ressourcenallokation im Dienstleistungsunternehmen
Haas, Hendrik, (1998)
-
Methoden zur Ermittlung von Profilierungsinstrumenten und -massnahmen für Dienstleistungen
Reimer, Anja, (2004)
- More ...
-
Bailey, Christine, (2009)
-
Lemke, Fred, (2011)
-
Wilson, Hugh, (2007)
- More ...