The Nordstrom way to customer service excellence : a handbook for implementing great service in your organization
Year of publication: |
2012 ; 2. ed.
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Authors: | Spector, Robert ; McCarthy, Patrick |
Publisher: |
Hoboken, NJ : Wiley |
Subject: | Organisatorischer Wandel | Dienstleistung | Erfolgsfaktor |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
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Erfolgsfaktoren der Dienstleistungsentwicklung in produktorientierten Unternehmen
Schroeder, Regine, (2008)
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Marktführer durch Service : Lehren aus 50 hervorragenden europäischen Unternehmen
Horovitz, Jacques, (1993)
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Erfolg von Dienstleistungsnetzwerken : ein Netzwerkmarketingansatz
Evanschitzky, Heiner, (2003)
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Spector, Robert, (2005)
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Lessons from the Nordstrom way : how companies are emulating the # 1 customer service company
Spector, Robert, (2001)
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Spector, Robert, (2002)
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