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Beziehungsmarketing
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Relationship marketing
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Produktentwicklung
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Innovationsmanagement
3
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2
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2
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Betriebsklima
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Computer-assisted marketing
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Book / Working Paper
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Hochschulschrift
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Thesis
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German
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Author
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Kühnl, Christina
12
Homburg, Christian
10
Kuehnl, Christina
10
Fürst, Andreas
2
Imschloß, Monika
2
Jozic, Danijel
2
Weidig, Jakob
2
Weippert, Marco
2
Wieseke, Jan
2
Blessing, Gerald
1
Domke, Britta
1
Frank, Patricia
1
Jozic̀, Danijel
1
Lehnert, Leon
1
Mantau, Alexandra
1
Prigge, Jana-Kristin
1
Schwemmle, Martin
1
Staritz, Matthias
1
Tischer, Moritz
1
Wielgos, Dominik M.
1
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All
Journal of the Academy of Marketing Science
5
Journal of business research : JBR
2
Psychology & marketing
2
British journal of management : BJM
1
Gabler Research
1
Gabler Research / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
1
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
1
Innovationsentwicklung, Internationalität, Mitarbeiterperspektive
1
Journal of marketing
1
Journal of retailing
1
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
1
Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis
1
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
1
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
1
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement
1
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ECONIS (ZBW)
EconStor
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OLC EcoSci
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RePEc
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1
Wie ein röhrender Hirsch
Kühnl, Christina
;
Mantau, Alexandra
;
Domke, Britta
- In:
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
36
(
2014
)
10
,
pp. 14-16
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010422136
Saved in:
2
Improving the effectiveness of personalized recommendations through attributional cues
Weidig, Jakob
;
Kühnl, Christina
- In:
Psychology & marketing
40
(
2023
)
12
,
pp. 2559-2575
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014432501
Saved in:
3
Erfolgsfaktoren im Innovationsmanagement : eine empirische Betrachtung aus Hersteller- und Anwendersicht
Kühnl, Christina
-
2010
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008668324
Saved in:
4
Social influence on salespeople's adoption of sales technology : a multilevel analysis
Homburg, Christian
;
Wieseke, Jan
;
Kuehnl, Christina
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
38
(
2010
)
2
,
pp. 159-168
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003980452
Saved in:
5
If one steps out of the Phalanx : analyzing leaders' influence on sales force automation adoption with a quadratic dataset
Homburg, Christian
;
Wieseke, Jan
;
Kühnl, Christina
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003893570
Saved in:
6
Kundenpriorisierung zur Wahrung profitabler Geschäftsbeziehungen
Kühnl, Christina
;
Prigge, Jana-Kristin
- In:
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und …
,
(pp. 549-577)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010209534
Saved in:
7
Is the more always better? : a comparative study of internal and external integration practices in new product and new service development
Homburg, Christian
;
Kuehnl, Christina
- In:
Journal of business research : JBR
67
(
2014
)
7
,
pp. 1360-1367
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010379345
Saved in:
8
Ensuring international competitiveness : a configurative approach to foreign marketing subsidiaries
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
;
Kuehnl, Christina
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
40
(
2012
)
2
,
pp. 290-312
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009524885
Saved in:
9
Nichtlineare Effekte im Management von Dienstleistungs- und Produktinnovationen : eine vergleichende Studie
Homburg, Christian
;
Kühnl, Christina
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009230448
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10
New product design : concept, measurement, and consequences
Homburg, Christian
;
Schwemmle, Martin
;
Kuehnl, Christina
- In:
Journal of marketing
79
(
2015
)
3
,
pp. 41-56
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011485860
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