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English
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Homburg, Christian
138
Krohmer, Harley
10
Fürst, Andreas
9
Homburg, C.
9
Jensen, Ove
8
Klarmann, Martin
8
Wieseke, Jan
8
Koschate, Nicole
7
Stock, Ruth
7
Workman Jr, John P.
7
Garbe, Bernd
6
Artz, Martin
5
Hoyer, Wayne D.
5
Fassnacht, Martin
4
Totzek, Dirk
4
Bornemann, Torsten
3
Bucerius, Matthias
3
Cannon, Joseph P.
3
Daum, Daniel
3
Demmler, Wolfgang
3
Giering, Annette
3
Hildebrandt, Lutz
3
Kuester, Sabine
3
Rudolph, Bettina
3
Schäfer, Heiko
3
Workman, John P.
3
Baumgartner, Hans
2
Beutin, Nikolas
2
Bruhn, Manfred
2
Chandy, Rajesh K.
2
Daum, D.
2
Droll, Mathias
2
Gruner, Kjell
2
Herrmann, Andreas
2
Kebbel, Phoebe
2
Kiedaisch, Ingo
2
Kuehnl, Christina
2
Kühlborn, Sven
2
Luo, Xueming
2
Macinnis, Debbie
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Journal of marketing
22
Journal of business economics : JBE
20
Journal of the Academy of Marketing Science
20
Die Betriebswirtschaft : DBW
15
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
9
Marketing : ZFP ; journal of research and management
8
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
6
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
6
IO-Management
4
Journal of business research : JBR
4
Kostenrechnungs-Praxis : krp ; Zeitschrift für Controlling, Accounting & System-Anwendungen
4
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
3
Journal of international marketing
3
Psychology & marketing
3
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
2
Journal of marketing research : JMR
2
Strategic management journal
2
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
2
Zeitschrift Führung + Organisation : ZfO
2
Zeitschrift für Energiewirtschaft : ZfE
2
Zeitschrift für wirtschaftlichen Fabrikbetrieb : ZWF ; Organ des VDI-Kompetenzfeldes Informationstechnik (VDI-KfIT)
2
Accounting, organizations and society : an international journal devoted to the behavioural, organizational and social aspects of accounting
1
Die pharmazeutische Industrie : pharmind ; europharm ; Veröffentlichungen über sämtliche Aspekte der Herstellung und des Vertriebes pharmazeutischer Erzeugnisse ; Forum der Pharma-Industrie für alle Themen der Pharma-, Gesundheits- und Sozialpolitik sowie des Arzneimittelwesens im Umfeld der Marktbeteiligten ; Mitteilungsorgan der Verbände der Pharma-Industrie in Deutschland, Österreich und in der Schweiz
1
European journal of operational research : EJOR
1
Finanzierung, Leasing, Factoring : FLF
1
GfK marketing intelligence review
1
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
1
Logistik heute : das deutsche Logistikmagazin
1
Operations research, Management science : OR MS ; the international literature digest
1
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
1
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ECONIS (ZBW)
521
USB Cologne (EcoSocSci)
128
RePEc
43
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1
Ensuring international competitiveness: a configurative approach to foreign marketing subsidiaries
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
;
Kuehnl, Christina
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
40
(
2012
)
2
,
pp. 290-313
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009831225
Saved in:
2
General alliance experience, uncertainty, and marketing alliance governance mode choice
Homburg, Christian
;
Wieseke, Jan
;
Kuehnl, Christina
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
38
(
2010
)
2
,
pp. 141-159
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008392820
Saved in:
3
How Organizational Complaint Handling Drives Customer Loyalty: An Analysis of the Mechanistic and the Organic Approach
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
- In:
Journal of marketing
69
(
2005
)
3
,
pp. 95-114
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005921820
Saved in:
4
See no evil, hear no evil, speak no evil: a study of defensive organizational behavior towards customer complaints
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
35
(
2007
)
4
,
pp. 523-536
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007877464
Saved in:
5
Beschwerdeverhalten und Beschwerdemanagement
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
67
(
2007
)
1
,
pp. 41-74
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007593263
Saved in:
6
Incumbents’ defense strategies: a comparison of deterrence and shakeout strategy based on evolutionary game theory
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
;
Ehrmann, Thomas
; …
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
41
(
2013
)
2
,
pp. 185-205
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010075598
Saved in:
7
A customer perspective on product eliminations: how the removal of products affects customers and business relationships
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
;
Prigge, Jana-Kristin
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
38
(
2010
)
5
,
pp. 531-550
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008447605
Saved in:
8
On the importance of complaint handling design: a multi-level analysis of the impact in specific complaint situations
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
;
Koschate, Nicole
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
38
(
2010
)
3
,
pp. 265-288
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008403963
Saved in:
9
Gaswirtschaft - Professionalität des Gasvertriebs in Deutschland: Status Quo, Einflussfaktoren und Erfolgsauswirkungen - Dieser Beitrag befasst sich mit den zentralen Ergebnissen einer empirischen Studie bei 102 Gasversorgungsuntemehmen aller Marktstufen (Femgasgesellschaften, Regionalversorger und Stadwerke) zu Status Quo, Einflussktoren und Erfolgsauswirkungen der Vertriebsprofessionalität in ...
Beutin, N.
;
Fürst, A.
;
Hässner, G.
- In:
Zeitschrift für Energiewirtschaft : ZfE
28
(
2004
)
4
,
pp. 293-308
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007441285
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10
Organisation von Energieversorgungsunternehmen - Marktorientierte Vertriebs-Reorganisation von Energieversorgungsunternehmen
Beutin, Nikolas
;
Scholl, Michael
;
Fürst, Andreas
- In:
Zeitschrift für Energiewirtschaft : ZfE
26
(
2002
)
4
,
pp. 259-274
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007470559
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