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Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still lacking insight concerning the creation of additional customer value, in terms of a seamless purchase...
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Die Distributionssysteme in der Automobilbranche befinden sich im Umbruch. Ansöße dazu liefern z.B. die KFZ-Gruppenfreistellungsverordnung der EU vom Oktober 2003, die neue rechtliche Rahmenbedingungen setzt für vertikale Vertriebsvereinbarungen, sowie das Internet, das die Chancen für einen...
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Challenges for Insurance CEOs ; Virtual Worlds; Application of Insurance...
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Introduction - Remark; Power of Direct Marketing; Life Cycle Marketing; Lead Generation Programme - A Multi-Channel Experience; Proactive Retention Management, Key Success Factors for Multi-Channel Distribution...
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In the paper a formal content model for the financial services industry as an example of one of the mostimportant eServices industries is presented. Generally, a financial services firm can provide its customers with agreat variety and quantity of self-produced and externally bought content....
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Nach Porter (1985) kann eine Unternehmung nur dann nachhaltig existieren, wenn siesich auf ihre Wettbewerbsvorteile konzentriert. Diese können entweder die Kostenführerschaftoder die Differenzierung sein. Bei der Kostenführerschaft generiert die Unternehmungihren Kunden einen Mehrwert durch...
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Developed from a joint research effort between BCG and Harris Interactive, this report highlights the importance of focusing on the most recent, most frequent, and highest-spending customers.
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