Spendenmarketing – Methoden,Anwendungsbeispiele und Erfolgsfaktoren
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Rottenaicher, Stefan ; Rennhak, Carsten |
Institutions: | Munich Business School |
Subject: | Marketing | marketing | Nonprofit-Organisation | Erfolgsfaktor | Spende |
-
Event-related attributes affecting donation intention of special event attendees : a case study
Inoue, Yuhei, (2016)
-
Bringing marketing into nonprofit organisations : a managerial nightmare!
Chad, Paul, (2014)
-
Legate-Marketing : Theorie und Praxis im Fundraising aus rechtlicher und ökonomischer Sicht
Purtschert, Robert, (2006)
- More ...
-
Erfolgsfaktoren im Cause‐Related Marketing
Kienzle, Stephanie, (2009)
-
Product PlacementDas Beispiel Sex and the City: The Movie
Frank, Bianca, (2009)
-
Markenerfolg durch Emotional BrandingDas Beispiel Automobilindustrie
Nadler, Sabrina, (2009)
- More ...